# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': makan free :)
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 8, 2010

makan free :)

1st sekali tq very2 much tuk kengkawan yang wish besday...x tau dah nak cakap macam mana..apa2 pun tq n sayang kowang sumer.....tq byk2 kat tnie 4 bungkusan tu....ok untuk k.emy tq blanja lunch kat secret recipe.. dalam jusco taman maluri..huh kyg sgt2...terbabas ckit aku nyer menu semalam..k.emy kata xper sekali jer..hehehe aku punya menu ni la:-

sudu+ garfu+tisu :p

noodle tom yam kung

gambar dari dekat nyum...nyum



moist choclate cake

service ok ....x tunggu lama pun...lagi pun hari ni kan khamis...lain la jumaat...x ramai sgt orang...
menu diorang xde dalam gambar hahahaha...lapa masa tu..makanan dah de depan mata...apa lagi..bismillah.....

habis....sedap n aku suka rasanya

x habis ...sedap tapi aku kyg :)

pn. tni n pn.emy diorang tau aku tgh ambik gmbo nih...hihihih

aik aku ambik gmbar ko pun snap pic aku gak tni...huhhuhuh

en. husaini yang gigih bercerita :)

p/s: kalau kat kg aku leh manja2 ngn mak...nak makan tu..nak makan ni...rindu kat masakan mak... :(

malam tadi call mak.....mak ingat x hari ni besday ude???? mak kata nnt la ude balik mak buat kek....yeyeyeye horayyyyy :)

8 dah tinggalkan jejak:

Rara said...

haiyooo..sdapnye kek..btw,epy bsday..tlmbt plak wishh..hehe :)

sI tEDI said...

wah! makan percuma!!

fikaryna said...

dap nyer kek..naper x abis..huhu..

fiD said...

aduh , teliur la kak, dah la lapar nie! huuhhu

[s][u][e][h][a][n][n] said...

rara: tq2..xpe..mmg best kek tu.. :)

tedi:yeahhhhh makan percuma..rezki jgn di tolak..haha

ryna:kyg..kek owg lain pun aku tibai...kih kih kih tu sebb kek aku x habes :p

fid:heeeeeeee..mmg akan terliur bila ko tgh lapa hahahah

el said...

aku knl sgt kwn kamoo tu si tini..kahhhh
bestnyooooo org banjer
licin haaa...syok abisss

[s][u][e][h][a][n][n] said...

k.el: ye la kak...kami 1 opis..hahahahha mmg syok...bila free huhuhuhu

mrs.lune said...

selamat hari lahir and semoga panjang umur =)!