# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': asal nama
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 22, 2010

asal nama

zendegi eksafar ek suhana...lalallalal lallalalal sila sambung la kalau tahu...

aku x tau sgt lagu hindostan tu hihihii.. aku dengar lagu tu masa dalam teksi menuju ke opis tadi...sapa2 dengar sinar pagi mesti tau....sebelum tu salam pagi jumaat untuk korang semua.

knp tiba2 aku tulis bait2 lagu hindustan tu...korang tgk hujung senikata tu...ade nama aku....nama korang ade dalam lagu???@ ade tajuk lagu??? hahahaha tetiba aku nak riak..'keroncong untuk ana' nyannyian m nasir..ade gak kat tajuk lagu...okeh dari mana dapat nama korang tu??? pgi tanye kat mak abah korang...aku pun x pasti mana dapat nama aku sekarang ni...memula aku rasa ala...apsal nama aku ni pendek jer...mungkin mak n abah punya alasan tersendiri..yeahhhhhhhhhh..

setahu aku nama aku abah yang pilih...n kalau x silap aku masa mak ngndungkan aku mak de tgk wayang cite hindustan yang ade bait lagu di atas...minat kot kat nama tu..bila lahir tu la nama untuk aku..tapi sib aku x jadi cantik cam heroin hindustan hahahahahahaha

p/s: nama korang dapat dari mana? sapa yang bagi?ade x nama korang dalam lagu hihihihihi

13 dah tinggalkan jejak:

fikaryna said...

nama aku xde dalam lagu..tp dari nama aznirina tu, ri 2 abah aku..ni 2 mak aku..bole ker? haha.

el said...

nama akk ada dlm drama tv "ELLY"
nama penyanyi ELLY MAZLEIN
mcm3 lah..kahhhhhhhhhhhhh

NUNU EERA said...

kire u ni ade mix industan la yek??hehe..nma i ade kt produk kcntikan 2..;p

░♥si lampu neon♥░ said...

ko insan terpilih kot hehehe

sI tEDI said...

nama singkatan aku ada dlm lagu. tensen gil abila kat opis lama dulu, lagu tu. semua dok jerit2.. sabau je lah

fiD said...

nama aku hitrik shan kak,, heee =P

Emy Amir said...

lama tak jalan2 kat blog orang...dah banyak entri terlepas nak comment,,,takder masala sue..huhuhuhu....

k emy pun dengar lagu nih dalam kerete paagi tadik..pun teringat kat sue!...oooo dr ctu rupenye..hikhikhik

zella said...

name sy bermula dr huruf "z"
dr skolah rendah smpai skrg..klu dlm list name msti name paling bwh sekali huhu

Solehah said...

hehe..btl jugak bila tgk bait2 tu..

nama aku banyak dlm nashid la..tp bukan nama solehah, perangai solehah, wanita solehah..tp aku femes dengan satu lagu "aduhai saleha"..sampai lecturer pun ckp aku ada relation dgn lagu tu..hehe

hans said...

xsilap aku tu lagu film agale lagja tu
yg amir khan waktu kecik berlakon cacat tu

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ryna:huh..mmg mak abah ko ni kretif la...senang gabung2 jer dah jadi nama ko hahhaha

k.el:ohooo, elly mazlein la akak ni erkk glamour tuuuuuuuuuu :p

nunu:patut la u cantik...orang yang jual produk kecantikan tu buat sempana ngn nama ko hihihi

neon:terpilih????? hihihi

tedi:wah pasti ko amat terkenal kan dulu...hahahhahaha

fid:yeke???? patut la kamu de rupa :p

k.emy:aah segan pun ade bila dengar lagu tu hik hik hik hik

zella:ohoooo mmg tu la dilema orang yang bertuah mempunyai nama bermula ngn huruf z.

solehah:hiiii..aduh saleha tu sebenarnya salah eja kot...dia nak letak aduh solehah tu sila p eja kot huhuhu

hans:ko ni aku tau la minat hindustan...ko ingat erk... :P

hans said...

mestilah ingat
filem tu masa aku kecik tiap2 minggu aku tgok
hgahahahha

Eyriqazz said...

dik,kecil nya tulisan..susah nak baca