# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': Allah selamatkan aku....ulang 3 x :p
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 7, 2010

Allah selamatkan aku....ulang 3 x :p

SELAMAT HARI LAHIR UNTUK AKU.. HUHUHU jelir bila umur semakin meningkat ni aku rasa macam2...terasa dah tua pun ada kah kah kah... terima kasih atas wish kengkawan ....yang hantar msg, email..luv you all. tq very2 much la erk...ingatan dan doa kalian amat2 aku hargai..walaupun ade antara kita x penah bersua muka namun aku amat menghargai walau hanya sekadar ucapan..mungkin ianya lebih bermakna n akan aku ingat sampai bila2..wawawwaa tetiba terasa sayu plak..nangih

semoga aku akan jadi lebih matang n heppy selalu serta dilindungi yang maha ESA...aminnnnnnnn


p/s: bangun pagi tadi terasa sebak lak...yer r syukur sgt2 pada tuhan sebb aku masih lagi dipanjangkan usia...

p/s lagi: aku sebak la bila baca msg orang wish besday...nangesssssssssss

13 dah tinggalkan jejak:

wawa said...

happy birthday sweet brp ni??? =)
wawa doakan semoga suehann dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.....
insyaAllah

[s][u][e][h][a][n][n] said...

wawa: tua dah la..huk huk tq..terharu :(

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

adakah aku org pertama wish kat ko? hehehe

fiD said...

apy besday kak, aku ase kali ke-2 aku wish nie, hohoho

anyss said...

Salam,
Selamat hari lahir, moga dipanjangkn umur, dimurahkan rezeki, dibahagiakan kehidupan, dimudahkan jumpa jodoh yang "sepatutnya" dan dirahmati perjalanan hidup ini. Moga tahun ini lebih baik dari tahun2 sudah....

Mmmm saya pun besday bulan ini ;) Teruja untuk jadi lebih dewasa

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tnie: ye r ko orang 1st...tq2 tapi aku sedang lena diulit mimpi masa tu hahahaha

fid:tq fid..x tau nak cakap tq camner lagi... heeeeeeeeee :p

anyss:amin...amin...amin...tq anyss..psttttttt bila tu tarikhnya :)

fikaryna said...

sue..aku doakan ko panjang umur..murah rezeki..dipercepatkan jodoh dan bertemu org baik yg akan jaga ko baik2 sehingga akhir usia..Amin..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ryna: amin2.. terima kasih ryna.. aku tunggu orang nak jaga aku ni :(

sI tEDI said...

suehann!!

selamat hari lahir!

seronok kenal ko! dr aku dua tiga org dengan tini follow ko sampai sekarang!
ALhamdulillah..

Terima kasih!

tiba2 skema lak komen!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

Tedi:terima kasih wish..heeeeeeee

aku pun suke betul knal ngn kamu tedi..walaupun kita x penah jumpa, tapi aku rasa cam dah lama knal...hihihihi

sama sama kasih :)

zella said...

happy birthday dear... =)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

zella : hihihihi tq2..lalink :)

A.I said...

epi belated bestday sue..semoga sentiasa dirahmati Allah hendaknya. amin.

-dah makin tua kau..muahahahahaha