# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': Dilema kamera :(
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 21, 2010

Dilema kamera :(

entah datang dari mana... x tau la sapa yang hasut...aku telah kemaruk sesangat nak beli digital slr camera ni..aduhai...berbaloi ke x ni..perasaan membuak2 tu sampai aku x lena tido...hahahahahha semua benda cemburu kat aku...kewangan...bulan depan nak gi jenjalan gi..adui2...sakit mata aku dok surf kat intenet...tgk kat katalog sen heng tuh....wawawwawawaa

ade sapa2 nak bagi x?? mmg xakan ado la tu..nak wat loan??? kowang rasa??? kalau mak tau ni habeh la aku...cukup suka beno membazir...bukan nak tukau bidang kjer pon..tapi ntah..ikut2 orang ker....tapiiii aku minattttttttttt...masa kat kolej de la blajar basic..tapi dah x ingat..kan rugi tuuuuuuuuuuu..

ramai yang kata jgn..tapi ramai gak yang kata ok per beli...kumpul 50 sen sebulan dapat x?jelir aku ni x leh sangat nak ikut perasaan nih...tunggu dulu kot..teringin wooooo...nampak gempak tu..bukan nak menunjuk...dah terjebak dah aku ni...aduhhhhhhhhhh






lagi la aku x leh tidooooooooooo cantik2 n hebat bukan???? ade rezeki nnt aku pasti nak 1..cukup x?? hihihihi

P/S: x penah terpikir akan suka kamera camni...

11 dah tinggalkan jejak:

zella said...

hehehe...
owh...nk beli installment la ni erk... ape salahnyer beli kan...
dh minat.... yg penting, puas hati ngeh3..

JMR said...

angkat la satu sue..mmg berbaloi-baloi..heheh

fiD said...

kalu akak pandai gune, beter beli, ... bend a ni mahal, tp elok blaja dulu gune kak, heee...

kalu ade mase lebih, boleh la amek upah keja kwen, heee

[s][u][e][h][a][n][n] said...

zella:huhuhu minat benda mahai2 jer aku ni hahahahaah

jmr:insyaallah...nak memilikinya gak 1 hari nnt.

Fid:akan akak belajar sampai pandai...kalau beli x tau guna amat2 rugi huhuhu

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

ur dream comes true :)

mukasurat17 said...

aku lum mampu lg. lgpn xlayak kot. hehe.. aku bkn fotografer yg hebat.

Cik Cookie said...

xrugi [pakai DSLR nih
gambar damn gojes

sI tEDI said...

aduhai!! aku ske bergambar.. eh. maksudnya amek gambar. tapi aku lom terfikir nak beli apa2 yg canggih!
pakai kamera hansdet jek

Solehah said...

huhu..aku takut nak dgr citer ni takut terpengaruh..huhu

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tnie:huhuhu..aminn2..

mukasurat17:aku juga bukan photografer..untuk menjadi hebat mungkin kna bermula dari bawah hihihi

cik cookie: ramai yang berkata begitu...gmbar mmg x mengecewakan :p

tedi: selama ni pun mmg hp aku la yang byk berbakti untuk aku bergambar..:) hp oh hp aku bukan mau lupakan ko..hiiiii

solehah:hahhaaa..tutup telinga solehah..eh jom la beli dslr ni jom la huhuhu

NUNU EERA said...

i pun nk bli dslr jgk..tpi xckup wet lgi..wat msa ni pinjm org pny jela dlu..hehe..