# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': arghhhhh mengantuk la..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 16, 2010

arghhhhh mengantuk la..

hari ni aku mmg datang kejer untuk tido..mintak maaf bos..selalu hari sabtu aku datang tapi aku x tido...sebb pagi ni aku sgt ngntukk...malam tadi kuar umah kul 8.00 dan balik kul 110..aku pgi mana?? ngn sapa???? nnt aku ceritangantuk

tdo barang sejam dua kat opis ni n akan aku sambung lagi kat umah nnt..tu pun kalau leh tido r..sebb kalau byk sgt tido siang ni orang kata badan lagi lesu..

okeh kawan2...selamat berhujung minggu..selamat la bercuti2 malaysia kepada sesiapa yang plan nak jenjalan..rasanya minggu ni aku mmg duk umah (praktis jadi isteri mithali kot)

P/s: indahnya kuar malam tadi walaupun penat..thanks guys cium

9 dah tinggalkan jejak:

Precious said...

kuar ngan sapa tu? next entri citer eh ...

sI tEDI said...

bos!! ada org tdo!

fiD said...

ok, berehat taw kak, ihihih,, jangan asek jalan2 jew,

el said...

g mn smlm amboiiii sakan hehehehe

Khairi Usahawan Score A said...

makkk!!! ude gu jalan memalam.....ngape ko tak ajak aku???

Eyriqazz said...

hehehe..dating itu best..

Aura Hanis Zalikha

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

pg dating la sbb tu ngantuk
kan kan jenit kan??
hahahaha
nasib bek aku xder, kalau ada aku ambik gambo ko tido masuk blog hahahahaha

hans said...

bangunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
hahahaha

EYANG RESI 313 said...

Dengan mengenal diri sendiri, seseorang akan sadar dan mengerti tentang kemampuan, karakter, potensi dan kekurangan yang dimiliki di bumi mana ia bertempat serta berdiam diri. Dengan pencapaian kesadaran itu pula, setiap individu yakin akan adanya kekuatan, kekuasaan Maha Besar yang berada jauh dibandingkan dengan dirinya.

Cerahkan hati dengan pancaran sinar Illahi
Tebarkan kedamaian dengan cinta kasih dan kelembutan.
Tetaplah berkarya mengisi kreatifistas dengan pancaran cahaya Illahi
Karyamu tetap dinanti.......