# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': thank u my fren...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 28, 2010

thank u my fren...

terima kasih untuk ryna sebb anugerahkan aku award yang sgt2 comel tu..sapa x gembira wei...terubat sikit sakit aku ni bila dapat award neh ( terlebih puji ke ni :p) selalu dapat satu jer kali ni sampai 2 aku dapat...tq la bebanyak ryna..walaupun kita jauh tapi tetap di hati ecehhhhh.. cukup la tu...aku x sempat nak taip ucapan panjang2 ni..terharu2 :) jom tgk award tu
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
--
-
-
--
satu lagi taraaaaaaaaaaa



comel x??? nnt aku tepek kat tepi blog ni bukti aku dah dapat..memandangkan aku hepi dapat award ni aku nak kongsi gak ngn kowang...okeh sila ambik erk..

p/s: hehehe anugerah ni x yah nak melaram pakai cantik2...hihihihihi

8 dah tinggalkan jejak:

Ejamaria said...

TQ... nnt akak letak kat side bar ye...

sI tEDI said...

InsyaAllah!

el said...

macehhhh hehehe

Solehah said...

owh..tq2..terharuuu

A.I said...

COMEINYEEEEEEEEEE!!!!!

maceh lalink (^_^)

fiD said...

tak dapat ponnnn

fikaryna said...

sama2 kasih..huhu..

hans said...

thanks
terharu den