# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': aku tepati janji...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 5, 2010

aku tepati janji...

hehehehe dah hari isnin rupanya....kejap jer waktu berlalu...ritu aku janji nak bagi korang makan free nasi ayam..eh eh buka free la...aku de cakap nak masak nasi ayam hujung minggu kan...yeahhhhhhh aku dah berjaya...berbekalkan semangat nak makan di bantu plak ngn kawan yang juga excited aku pun sonok la nak memasak ni...

kebetulan weekend lepas aku x gi mana2 selain dari keje pada hari sabtu yang sgt bosan itu ok! so nak pi jalan pun xde kawan makanya aku ade byk masa la kat umah...selain memasak, aku gak buat la kje sebagai seorang bakal suri rumah....hahahahahaha ye ye jer aku ni..basuh baju, gosok baju, kemas bilik n memasak..

ni la menu aku masak semalam...puas hati aku...xde pun rebut2 nak kepak, dada n paha..sume ader lalalalalla dan yang pasti kitorang xkan bazirkan apa yang di dah disediakan huhuhu licin tau :p

nasi ayam bujang hahhahaahaha

okeh la kita tutup cite semalam...kebiasaan pagi isnin mmg akan ade kje yang bakal menanti..so aku rasa korang pun camtu kan...jom r kita pi buat kjer..daaaaaaa

p/s: aku layan sgt tgk ABPBH malam tadi sebb gandingan 2 pengacara yang buat aku ketawa jer....lawak n sempoi jer deme tu.

10 dah tinggalkan jejak:

zella y said...

lapar plak pg2 ni tgk ns ayam hehehhe

fikaryna said...

menyelerakan..aku g sarap dulu..huhu..

[z@ck] said...

ok..ko bt aku terliur..
T_T

Watierman, rmanbkr said...

Bujang rajin tak pe.....ada pasaran tu Dik!

fiD said...

aduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh!

sedap nye kak!

Ejamaria said...

wah... bagus bole buat calon isteri... ala dik... adik lelaki akak dah kawen la...

p/s: brita smlm kuar psl felda soeharto, PM buat lawatan... makin glamer la tempat tu...

ney budak baik said...

sedapppppppppppppppppppppppppppp :( kenapa x ajak aku?

[s][u][e][h][a][n][n] said...

zella:hihihi tgk 2 kali mesti kyg.. lalala

ryna:yeahhhh..mmg selera..tapi x leh selalu :)

z@ck:ampun zack...x berniat nak wat ko terliur huhuhuhuhu

k.watie:kah...isk k wati ni...segan i hihihi

fid:ko pejam mata n bayangkan tgh makan nasi ayam tu hihihihi

k.ejamaria:huh???? masak main2 jer tu :p hahhahaha masuk gak felda soeharto dalam berita...saya de kat sebelah pm tu hahahaha tipu

ney:ngeeeeeeeee bukan umah ko jauh ke ngn umah aku...ko kan selalu busy...xpe2 len kali aku masak aku roger ko.. :p

sI tEDI said...

perut aku dah berbunyi2 ni weyy!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tedi: hahahahhah bunyi lagu apa tu :p