# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': arghhhhhhh....aku rasa macam penat jer
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 20, 2010

arghhhhhhh....aku rasa macam penat jer

dari pagi aku rasa cam terkejar2 je kat opis ni...hari ni kna mengemas segala mak nenek fail n dokumen....Ya Allah terasa nak patah pinggang aku ni...sama la jugak ngn kengkawan aku yang lain kat opis ni... berfeluh2 ketiak...dah rasa x ayu dah hahahahahhahaah

ni pun baru lepas makan lunch tapau tadi tapi x habis sebb penat sgt n rasa nak pitam!...aku nak rehat....ptg ckit baru jalan2 tempat kowang.

P/s: malam tadi dilanda penyakit x leh tido..sejam sekali bangun...knp ngn aku ni?????ngantuk

5 dah tinggalkan jejak:

fikaryna said...

pk apa cheq?

zella y said...

malam ni msti tdo lena sbb letih heheh

sI tEDI said...

he he he

bz lah tu namanya.. wat keje lek lok.. kang terpeleok lak pinggang tu!

Solehah said...

napa x lelap ni..adakah?apakah?

Alimaz-Kembara Terasing said...

bawak releks banyak2...