# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': setiap malam ok!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 9, 2010

setiap malam ok!

selamat hari jumaat...

lumrah manusia...bila sejuk merungut...panas pun merungut...heeeeeee termasuk la aku yang taip ni...ape2 pun bersyukur sebb negara kita x sampai tahap mudarat lagi...ye akhir2 ni setiap malam aku pasti akan bangun sebb kepanasan yang subhanallah...kadang tu sejam sekali bangun...sampai aku rasa ya Allah turunkan la hujan...aku x sanggup nak rasa camni...sampai terfikir...panas camni aku dah x tahan...panas api neraka nnt macam mana la....subhanallah...

kipas dah pasang yang paling laju...tapi bahang panas tu tetap rasa...time2 ni la baru nak cakap klu la de air cond kan besh...klu kat kg sonoknya...maklumlah kg malam jer dah sejuk...huhuhu bila tido x nyenyak ni masalah aku kat opis...kat opis sejuk...nnt mata aku akan sayu2 jer la tahan ngantuk...aduhai...teruk tul rasa..2 3 kali bangun gi bilik air..alih2 mandi baru la lega ckit...tapi orang kata x elok mandi malam...efek bila dah tua nnt...mak aku pun selalu pesan camtu..jgn mandi malam..

memandangkan cuaca sekarang ni x menentu...pandai2 la kowang jaga kesihatan..jgn la pi teguk air sejuk berjag2..x elok jugak..klu leh elakkan aktiviti luaran...siang duk umah malam kuar camtu ker hehehehe...ni pun aku sampai dah sakit2 pale tahan ngntuk kat opis sebb malam tadi mmg hebat punya sampai 5 kali bangun...aduhh...malam ni kna cari port baik la nak tido..x leh tido dalam bilik...fikir

p/s: syukur x kemarau @ musim tengkujuh... lagi haru klu camtu.bykkan sebut zikir Ya Allah pada hari ni...nescaya Allah akan memberi ketenangan hati kepada orang yang membacanya.

p/s lagi: selamat berhujung minggu semua.

4 dah tinggalkan jejak:

sI tEDI said...

sama2 lah kita jaga kesihatan :)

A.I said...

skang ni ptg je ujan, ujan je petang...huhuhu..

el said...

akk pun sllu merungut...
tu baru panas dunia..ntah kt sn nti lg lah..huhuhu...matahari dah lah sejengkal...nauzubilah...
kt umah akk..kalo siang panas tu mmg panas...baru mandi..dah berpeloh...tp kalo tido mlm..alhamdulilah lah sejuk beno..umah kpg la katakan...

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tedi: sama2 la kita!

k. ai:oooo bestnyer la hujan...

k. El:i like umah kg :)