# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': kenapa x leh tegak ni...adui!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 8, 2010

kenapa x leh tegak ni...adui!

salam pgi khamis semua...

aku tolak kanan..kiri senget...tolak kiri kanan lak senget....aduh...Almari aku ni knp...knp xmo tegak lagi ni...bese r duk bujang almari camner mesti kowang tau...aku syg tul kat almari kain ni..hehehe ye la sebb dah lama gak dia berjasa ngn aku...dah 4 tahun la kut klu x silap...sume ok lagi cuma zip jer tanggal...(itu salah aku jugak...) bukan x mampu nak beli lain...tapi ok lagi malas la nak membazir..gi pun senang...adat hidup menyewa klu duk bujang ni kang klu nak pindah xyah la sampai kna bawa lori...hihihi

semalam aku tgk almari ni senget...jenuh aku termenung depan almari tu...oooooo ko protes erk...sebb bju aku dah bertambah2 x... larat nak tampung erk..aku pun x sedar macam mana baju aku boleh byk...tu pun x sume baju aku letak dalam tu...tu baru baju kemeja n baju jalan n baju harian...x masuk lagi baju kurung, kebaya,kurung pahang n segala mak nenek tudung...huhu alahai...jenuh aku kuarkan sume baju semalam...ade la baju2 yang xmo pkai n x muat (huh aku gemuk ni :p) aku kuarkan...ni baru baju aku sorang...camner la klu dah berkeluarga nnt...mau gaduh2 sebb almari x muat ahakkkkk..

seboleh2 bolehnya aku xmo beli lagi..biar la pkai ni dulu..konon nak beli terus set bilik tido....huhuhuhu sakan aku wei..kawan aku pun sempat perli lagi...ganti la baru kang ade pulak orang tido terhempap almari kain...cehhhhhhgelakguling aku jawab la..klu terhempap pun kita berdua....lalalalla almari ko pun 2 x5 ngeeeeeeeeeeeee

p/s: bila dah kemas2...jumpa baju yang x muat tu ingat nak bagi kat adik...sayang nak buang wei....elok lagi :p

4 dah tinggalkan jejak:

Ejamaria said...

ala sue, normal la almari org pompuan... akak dulu cam tu gak, padat almari... dah kawen ni, almari 6 pintu pun tak muat lagi, husband guna 2 pintu je, belen akak punya... hahaha... gile almari ape?

Watierman, rmanbkr said...

Akak memang tak berkenan betoi almari siam tu...pi beli yang lain lah..yang stabil...lalala..wah senang hati Akak jer kan!

fikaryna said...

maksudnya nak kena beli lain la 2..huhu..

sI tEDI said...

baik2 kalau senget. takut membahayakan!