# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': macam mana aku x leh bezakan kunci ngn tiket ngeeeeeeeeee
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 30, 2010

macam mana aku x leh bezakan kunci ngn tiket ngeeeeeeeeee

alhamdulillah..dah hari jumaat penghulu segala hari...syukur sebb masih lagi diberikan nikmat hidup n kesihatan...amin2. mood hari jumaat kali ni mmg rasa cam malas je nak kjer...maklumla esok cuti...haahhaha bukan selalu aku dapat cuti sabtu..

aku nak cite apa neh sebenarnya....oooooo semalam dalam kelebatan hujan n kilat sabung menyabung tu adalah time aku balik kjer..semua nmpk ok seperti petang2 yang biasa..bila sampai kat stesen lrt aku tgk suasana pun x ramai sgt orang sebb macam awal ckit aku sampai stesen lrt semalam..cehh dengn penuh keyakinan n kewibawaan aku berjalan menuju mesin tiket tu...(dah tentu la nak masukkan tiket kan???) x kan nak pi cucuk duit lak..korang tau apa yang aku nak masukkan kat mesin tiket tu??? kunci umah okeh! knp aku nak malukan diri sendiri neh?? cepat2 cover buat2 cari tiket dalam poket beg...jumpa n aku melepasi mesin tiket tu cam bese...

cehhh mesti ade yang gelakkan aku kan??? aku bukan sengaja..selalu aku letak kunci umah n tiket dalam poket beg yang sama x penah silap pon..semalam jer jiwa kacau lalallalalala ( alasan la tu walaupun yang nyata aku mmg silap..mujur la dalam perkiraan aku hanya aku jer yang tgh guna mesin tiket tu semalam tapi mungkin orang2 kat kauter tiket tu nmpak @ buat2 x nampak hahahahaha


dua benda yang amat jauh berbeza sengihnampakgigi


aku x kan biarkan perkara ni jadi lagi so seharusnya akan aku pisahkan kunci umah n tiket lrt dalam poket beg yang berlainan okeh...supaya x buat silap lagi. :p

P/s: lebat beno hujan petang semalam, dengan kilat2 sume huhuhu seram tol aku. tapi syok la sebb cam dah lama jer x hujan :).. syukur, sejuk skit bumi :p

6 dah tinggalkan jejak:

el said...

hahahahah dek woii
akk pun penah gak terjadi cam tu
gelak guling2 bila teringat
bkn sekali byk kali jugak kahkhakahhhhh

[s][u][e][h][a][n][n] said...

k el: ni 1st time..selalu betul jer time amik tiket tu..memalukan jer hahahahahah

aku_tiewa said...

ishk3... jauh benor bezanya tu..
huhuhu...

sabo ler...;p

sI tEDI said...

berangan ni!

deekkyy said...

itu bola biliar ya ?

misscrab83 said...

angau yerrr