# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': princess-kebaya-contest
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, December 6, 2009

princess-kebaya-contest

kah kah kah...aku join contest kebaya ni...mesti ade yang nangess tgk aku berkebaya ni....huhuhuhu malu siot..tapi x per x salah kan aku nak cuba...huhuhuhu saja nak meramaikan kengkawan yang ikut contest ni...mmg la nak menang tapi lebih kepada suka suki jer...ahaks


memula sekali biarla aku cerita pasal jenis kebaya yang aku pkai ni..kebaya ni kebaya pendek bukan katik tau jenis cotton...kebaya ni dibeli dari k emy n kebaya ni datang dari nunnnn indon sana...kenapa kaler hitam yang aku pilih...hahhahahah ni rahsia tau tapi aku kasi tau la..sebbnya warna hitam ni selamat...memandangkan badan aku ni comel so bila pkai hitam xde la nmpak lemaks2 yang berlebihan tu..ala2 slim la ckit... (ceh slim ker) hahahahahha hitam itu menawan hiiiiiiiiii

Gambar ni tahun 2009 yang diambil masa aidilfitri kedua di rumah makcik aku kat bukit kerayong, selangor...hahahha time tu dah destinasi terakhir kitorang beraya tapi aku tetap maintain ayu (ayu kerrrrrr) ye la konon berkebaya x kan la aku nak comot2 kan...letih tau 1 hari suntuk aku menjaga kevougekan aku ngn kebaya nih ..hahahha lepas jer makan2 aku cepat salam mendahului orang2 lain mak abah n adik2 n akak aku...cepat usu...ambik gambar ude...heeeee sampai kan abah kata bebudak ni knp la yang nak cepat sgt nihhh salam la makcik ni dulu....dah salam la bah... nak ambik gmbar nih...abah diam jer.. sambil geleng pale..hihihihi bukan selalu aku pkai kebaya ni bagai..so aku manfaatkan sepenuhnya..usu ok tak posing aku nih....tangkap gambar ni cantik2 tau...hahahaahha

walaupun x merasa nak jadi ratu kebaya tapi aku merasa pakai kebaya ni....orang kata bila pakai kebaya kena la lemah lembut sopan santun bagai...tapi aku x reti la pulak...still kasar jer..macam robot pun ade gak aku rasa time tuh...huhuhuhu..

okeh kengkawan...jom la join contest nih...memeriahkan lagi keadaan.. :P tq kepada wawa yang buat contest nih... http://wawa-syaidasyaida.blogspot.com

14 dah tinggalkan jejak:

... said...

Perempuan Melayu terakhir...

Cik Cookie said...

sepanjang hidup Cik Cookie hanya ada 1pasang kebaya.
malu nak pki sebb badan mcm toing gas

cikTi said...

lawa la baju tuh,.
lbeh2 ag,,kaler itam,.
mmg mnt bju2 wne itam,.

el said...

kahkahkahkahhhhhhhh
kot ye pun awat tangan ghope tu
cam nak solat jumaat jerk..cover perot eh...hehehehe
a'ah mmg..kalo nak selamat itam lah pilihan tepat...hehehe

gud luck

hans said...

aku nak masuk tapi kena pakai kebaya plak
so,aku dah batalkan hajat n masuk contest lain
haha
gudluck

[s][u][e][h][a][n][n] said...
This comment has been removed by the author.
fiD said...

wah! bukan maen nampak, cun la tue, hee, gud luck,, =P cantik baju n senyuman, heee

TEDDY said...

nice..nmpk sopan je..
klu diana rafar (dlm cite nenek kebaya) 2 tgk msti gigit jari..;)

sI tEDI said...

caiyok!!!

Solehah said...

ewwahh,,ewwit..hehe

[s][u][e][h][a][n][n] said...

fid:hihihi tq2..amboi jgn puji weh..kembang nnt :p

teddy:mana leh lawan nenek kebaya...dia cam kerengga...aku ni cam belon hahha

tedi:kacih tedi.. :)

solehah: huhuhu malu i u :)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

yeke ???? huhuhuhuhu perasan kang :p

cik cookie:ok la macam tong gas...cumil tuuuuuuu...:)

cik ti:klu pkai kaler lain..mmg failed..nanges tgk nnt.. :p

k.el:harus cover pewot...hahhahahahha

hans:ko try la pkai kebaya...nnt aku bagi pinjam ahakssss :p

wawa said...

salam kenal suehann.....

thanks ye join contest wawa...
syarat suma dh ok....
comel..wawa pun da 1 kebaya kaler itam ...
k good luck...tunggu result ye

[s][u][e][h][a][n][n] said...

wawa: heeeeeee tq2.. :p