# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': aku time balik keje..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 31, 2009

aku time balik keje..

n3 kali ni pasal aku semalam ptg...kalau kowang x tau lg aku bagi tau.. aku gi kjer n balik naik public transport ok...pas tu nak sampai umah kna jalan dalam 15 minit..bayangkan penat ke x penat...semalam ptg kaki aku sakit..ntah apa yang x kna tapak kaki aku sakit sgt...(lama x buat petua rendam kaki ngn air suam + garam yang mak suh buat) malas la tu... :p semalam ingat turun train terus nak balik umah...tapi bila teringat nak kna singgah bintang aku pun pgi la..nak cari coco kruch tuk anak buah aku kat umah( sok aku balik kg) kat kg susah nak cari benda2 camni...sampai dalam bintang hah ambik ko ni yang aku dapat...hahahahaha

ade benda yang aku sorok belakang roti tuuuuuuuu :p roti lain ahakkkkkkkk

uik..xleh lelama kalau masuk bintang ni..ade jer aku terbekenan nak beli...otw jalan kat area umah2 orang semalam...aku ni ntah apa yang dipikir dalam kepala aku pun x tau...tetiba ade 2 budak dalam usia 20an tgh main badminton..tegur aku...selalu aku dengar bunyi tikus2..tapi kali ni ayat baik jer...'baru balik kjer ke kak??? hah????? tegur aku ker??? aku mmg x knal budak2 ni pun...tapi yang nyata aku terperanjat mungkin sebb aku berangan time jalan balik..aku dengan muka yang amat2 terkejut terus pandang muka budak yang tegur aku...hahahahha budak tu pun pucat lesi sebb aku pandang dia ngn muka terkejut...korang faham x aku cite ni???????bila masing2 saling pandang memandang aku akhiri dengan senyum....n budak tu pun senyum...tapi yang aku x leh bla..dia siap tanyer lagi kak beli conflakes erk...huhuhu (aku senyum jer n jawab dalam hati) mmg aku baru balik kjer...xnmpak ker ngn berbaju kurung ni bagai...n dalam plastik ni ko ade nmpak aku beli laptop ker????

tapi aku respect r sebb diorang tegur ikhlas...bukan setengah orang tu...semekom....x jawab dosa....hai awak...lajunya jalan..abg ikut buleh.....grrrrrrrrrrrrrrrr mmg aku akan buat muka kalau jumpa owg2 macam nih..habis dah aku mengomel...heeeeeeeee

sampai umah wahhhhhhhhhh ade ni la kawan2 aku dah siapkan dinner..aku tinggal makan...syok tol...tq n luv u kawan2...

dinner aku malam tadi

P/s: aku akan selalu rindu saat2 sonok kat umah sewa ni ngn kowang...sob..sob..sob...

4 dah tinggalkan jejak:

Unknown said...

:D wah2 beknya kawn2 kamu hehe
budk yg wat awk teprnjt 2 sapa ehh?? :)

Emy Amir said...

hahahahaah...pheeewwwiittt...okla tuh sue, time nih la org nak suit suit kiter ke, nak ngorat bagai....barula meriah hidup..hahahaha..nanti dah tua kerepot, saperla nak tengok kiter dah..huhuhuh!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

fatin hanani: hehe budak2 lagi tu awal 20an...orang2 kar taman perumahan bese la peramah..hohoho

k.emy:kalau tua yang suit2 pun mesti orang tau gak hahahahahah :)

idah said...

tu macam "jajan" utk anak2 aku je...huhuhu...macehh daun keladi ude...nanti aku banjer makan..tapi entah bulan ke berapa belas agaknya aku nak gaji ni....