# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': time2 ni aku x pk nak cantik..hohoho
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 2, 2009

time2 ni aku x pk nak cantik..hohoho

nangihgusi bengkak? gigi sakit? oh tak nak....sakit tau


time2 ni aku x nak langsung dengar bunyi2 yang akan menambahkan kesakitan aku..tapi aku kna maintain..senyum..sesekali x dapat jugak aku membendung kesakitan ni..uhuk2...gusi baik la cepat..jgn macam ni...aku kan x suka makan gula2...ahakkk..dah x vouge aku kat opis...mmmm yang baguihnya sunyi opis bila aku kureng besuare..

semalam x berapa lak nak sakit sebb aku kuar..mungkin dia tau tuannyer nak gi jalan..bila pagi nak gi kje mulala sakit tu datang balik..kaki x sakit kan? leh jalan? so pg la kjer..sesekali bila sakit tu datang...aku akan nmpak orang sekeliling aku ni kecik jer....hope gusi ni akan beransur baik..aku janji aku akan berkelakuan baik...tidak ambik benda2 yang manis, tidak makan byk coklat n kurangakn bergossip..huh ade kna mengena ke?
jelir

6 dah tinggalkan jejak:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

tu tandanya dia suruh ko makan coklat and kacang banyak2...muahahhahahhaa

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tnie : hehe mkn coki2 ok x? :p

myQza said...

betullah. bila gigis akit kan.. ko jgn lah nak buat bising . mmg kena punya lah..

g lah klinik..

Budak Malu818 said...

hehe..cabot ajer,gigi 2..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

Tedi:aku penakut la ted..huhuhu tapi tu la yang terbaik..akan ku pergi kan jua..hohoho

[s][u][e][h][a][n][n] said...

budak malu818: cabut gigi?? wawawaw sakitnyer... :p