# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': wahhhh TAG!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 19, 2009

wahhhh TAG!

oleh kerana aku tersinggah kat blog cik cookie (bukan terpaksa tau kah kah kah) sebagai memenuhi kehendaknya menunjukkan kerajinan n kemalasan aku buat kjer so aku telah menjawab dengan ikhlasnya tanpa dipengaruhi oleh sesiapa jelir.


1. Bekas kekasih saya adalah..

En. lelaki

2. Saya sedang mendengar...
lagu rock2 dolu tahap jiwang giler


3. Mungkin saya patut..
berdiam diri bila orang sakitkan hati saya??


4. Saya suka...
masak...masak kan untuk kengkawan n makan!

5. Sahabat-sahabat saya...
sume baikkkkk sayang korang.

6. Saya tak paham...
knp anak2 lupa ibu bapa bila diorang dewasa??? bila diorang kaya??? bila diorang pandai??? n bila terkenal?

7. Saya kehilangan..
sapu tangan kaler merah yang dia bagi.

8. Ramai yang berkata..
mati lagi senang...tapi senang ker kita kat SANA???


9. Cinta itu adalah...
Bila ade boypren??macam tu ker?


10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
sibuk bercucuk tanam walaupun di opis! hehe

12. Saya akan cuba...
Belajar memasak banyak lagi resepi n bagi korang makan? sanggup??setan

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
FOREVER korang faham x? ke aku yang x faham ni?


14. Telefon bimbit saya..
wah leh masuk byk lagu...giler la xpressmusic 5800.


15. Bile saya terjaga...
selalu lupa doa bangun tido..


16. Saya paling meluat...
orang kaya n pandai yang berlagak!


17. Pesta/parti adalah..
makan freeeeeeee

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
tupai..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
masa remaja eh eh bukan time kanak2 kot.

20. Hari ini..
wayang murah...wednesday


21. Malam ini saya akan..
tunggu msg dr dia

22. Esok pula saya akan..
wat breakfast bawa gi opis.


23. Saya betul2 inginkan..
melancong...dannnnnnnnn sejambak rose heh


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
alhamdulillah...


25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
jnji leh shopping ..

26. Makanan barat atau jepun..
Shusi jer yang aku tau..tu makanan jepun kan??


27. Bilik yang terang atau gelap.
aku pilih gelap sebbb ia best..

28. Makanan segera adalah...
cepat dimasak sedap dimakan??camtu kan?


29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
saya minta maaaaaafffff


30. Anda tak perasan ke soalan no 11 itu tiada?
yang penting sume soklan aku jawab.

hah siap jugak..

kengkawan yang lom penah jawab meh la join..xde paksaan @ sebarang syarat dikenakan..sumenya free jer.. bila2 korang lapang sila la jawab...saya jemput.

jelir

6 dah tinggalkan jejak:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

muahahahhahahhaa
sipakah yang sedang bercucuk tanam itu???

gelak guling2

[s][u][e][h][a][n][n] said...

grrrr eh ko ke petani tu? bukan ko secretary ker??? ahaksss

sI tEDI said...

ekekek.. aku pernah awab tag ni!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

Ted:aku yang ketinggalan sob sob sob

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

aku pun dah pnh jawab tag ni.
aku rasa ada tag ko gak, tapi ko buat bodo
hahahaha

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tnie:hahahahha de ker? mungkin masa tu aku terlalu muda dalam blog ni hahahhaha