# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': bila guruh berbunyi tu tanda apa???
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 19, 2009

bila guruh berbunyi tu tanda apa???

huhuhu... mmg cuaca sekarang ni x menentu..akhir tahun hujan jer...so kurangkan la xtiviti luaran erk...bahaya lak...pada korang yang jadi mangsa banjir aku simpati gak..harap2 diorang lebih byk sabar n tabah ngn ujian Tuhan ni..tadi tetiba dengar bunyi guruh..mula manja2 gitu...lama2..bila aku tengok ikut cermin...wahhhhh gelapnya..ni la dia..



dah hujan lebat pun kat cini...patutla sejuk semacam jer kat dalam opis ni..walupun air cond aku 27 aku pasang..sori la erk...aku ni x bese pasang air cond kuat2..hihhi (yang pasti mungkin ade yang x berkenan sebb aku selalu slowkan air cond!) aku bukan apa, cukup la kat luar nuuu dah hujan...cuaca sekarang ni sejuk...mudah kna penyakit...tol x?

apa2 pun kita bersyukur la ngn nikmat Allah ni..jgn kita merungut..nnt bila tiba panas kata panas la bila nak hujan..(tu la manusia kan?)

P/s: mmm korang jgn plak ambik kesempatan ni main hujan dengan alasan nak mc tau..tapi kalu dah nak demam apa leh buat..hik hik hik

13 dah tinggalkan jejak:

fikaryna79 said...

mmg ngah sejuk kat opis skang nih..huhu..

iva saionji said...

memang iva pon dah nak beku nie ha..huhuhu

Budak Kuning said...

bila guruh berbunyi itu tanda bermulanya peribahasa "sediakan payung seblom hujan" hehehe

sI tEDI said...

kat sini ari2 ujan.. petang je ujan.. :(

Emy Amir said...

wah....sempat ambik gambar ek..hehehe...haihh. biler guruh tuh berbunyi.., habisla kain i kat rumah tuh..berhari2 tak dapat nak angkat...!huhuhuh
biler guruh berbunyi, sedapnye kalau ader kat rumah...zzzzzzz!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ryna:bukan opis kita ryna..klu x suka hati la nak buat apa..huhuhu tido time sejuk pun sodap.hahha

[s][u][e][h][a][n][n] said...

iva:ishh jgn la beku..tapi tgn ko x beku nak menaip kan?? ahakkkkk

[s][u][e][h][a][n][n] said...

Budak kuning:hari2 saya bawa payung tau..:p

[s][u][e][h][a][n][n] said...

TED:bila musim hujan..asyik lapa jer tiap2 ptg mesti lapa hahahahha

[s][u][e][h][a][n][n] said...

K.Emy: yup betul tu...mmg sonok kalau kat umah TIDO! hihihi musim hujan opis tutup bleh?? :p

Cik Cookie said...

kkalau guruh berbunyi, cepat2 cr port nak tido.
suka sgt laa.
nak2 MooMoo ada.
suka suka

[s][u][e][h][a][n][n] said...

Cik cookie:kamu buat ker di opis cam gitu????hihihi

Melz said...

aktiviti luaran dan dalaman :D kalau nak pakai internet..kang kene petir..kondem router/modem hahaha