# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': 1 Feb 2008 keluaran 325 UJANG
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 5, 2009

1 Feb 2008 keluaran 325 UJANG

jenis2 lelaki??? huhuhu syoknyer topic ni heeeeeeeee jelir

  • LELAKI SENSETIF
Kebaikan: Bersopan santun & pandai menguruskan diri sendiri
Keburukan: x mampu mempertahankan diri, apatah lagi pasangannya

  • LELAKI ROMANTIK
Kebaikan:Pandai mengambil hati & menghiburkan
Keburukan:Kurang rajin & suka bergantung pada pasangannya

  • LELAKI PERKASA
Kebaikan: Berani & berkeyakinan tinggi
Keburukan:Nahaslah kalau saja cari pasal ngn beliau

  • LELAKI BIJAKSANA
Kebaikan:Mempunyai masa depan kerjaya yang cerah
Keburukan:Memandang rendah kepada pasangan yang x segeniusnya

  • LELAKI PENYAYANG
Kebaikan: Mengambil berat terhadap pasangan & bertimbang rasa
Keburukan: Berkemungkinan suka bertugar ganti pasangan

  • LELAKI MATANG
Kebaikan: Mempunyai tahap ekonomi yang kukuh & berpengalaman
Keburukan:errr....terlalu tua ganyut

P/s: XDE MANUSIA YANG SEMPURNA DALAM DUNIA NIH. TAK PERCAYA SUDAH!

hihihi rasa sonok plak aku tulih n3 ni...saja suka2 xde kna mengena ngn sesapa jauh sekali nak percaya..grrrr...hik hik hik pasni jgn lak korang sibuk2 nak tau somi & bf2 @ diri korang sendiri ni duk dalam kategori mana...hihihi sengihnampakgigi

6 dah tinggalkan jejak:

sI tEDI said...

lama gaban x baca ujang.. ekekekke..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

baca ujang bila jiwa aku kacau...lalalalalal

Precious said...

Aku suka lelaki perkasa. Yessss ...

Alimaz-Kembara Terasing said...

dahlama tinggal ujang...sejak kawen...10 thn yg lalu...

Emy Amir said...

wahhh...dah lama tak baca ujang! time ujang mula2 keluar dulu, die beat seme gila2 la gelihatila..iskisk..tapi sejak gempakz ngan utopia keluar, ujang pun dah semakin kecik...haihhh..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

kak emy: aah la..lawak ujang sekarang ni pun kurenggg x macam masa mola2 kuar dulu...baca 16 x pun asyik gelak jer...huhuhuhu