# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': apa korang buat bila korang nak sangat2..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 18, 2009

apa korang buat bila korang nak sangat2..

aku tgh kemaruk nak carik kasut ni...asyik usha2 kasut je 2 3 menjak ni tapi byk yang aku x suka..actually aku nak cari kasut wedge...aku rasa korang mesti tau kan...try tgk intenet ade la jumpa...saiz lak xde , stock x sampai lagi r...macam2 tau..memandangkan saiz kasut aku ni agk besar 7&8 (uik besornya) hihihi susah ckit la nak cari..bukan aku tak suka kasut2 tumit tinggi tuuuu..suka sgt2 tapi selesa r.kaki sakit...pkai kjap2 leh la..x kan aku nak seksa kaki aku tuk kelihatan cantik...ohhhh tidakkkk...bagi yang badan kecit mmg senang la..pkai jer la kasut fashion camner..pasti ok.tapi kalu x ngam dengan kaki korang x ok jugak kan???

ni la kasut kjer aku...x glamour tau...kalau nak pkai red karpet mmg menangis orang tgk..hahahhah

mmmm aku pelik gak..aku ni mmg bermasalah nak beli kasut..kna bawa kawan supaya senang la ade orang bagi pendapat ok ke x? hihihi kalau aku sorang huhuhu sungguh x reti.cehhhh aku kerap gak beli kasut sorang2 dulo..dulu r tapi x penah kekal pkai lama..kadang tu bila dah serasi ngn kaki korang tau je la..tapak haus la...tali putus la..koyak sana..koyak sini..tumit tercabut lah..hahahha betapa ganasnya aku ni..(elok pkai selipar jepun kot) kekekeke kadang aku dengki tgk orang leh pkai kasut cantik2...heel plak tu..jalan ok jerk..kalau aku ke laut la jawabnya..jelir tu sebb la aku nak cari kasut wedge..setakat ni kasut jenis wedge ni x penah la kecewakan aku..ye r kalau kasut tinggi ade je yang x kna...dulu hari2 ade je melecet kat tapak kaki, gelembung yang ade air kat dalam tu..sakittttttt tau..sian kaki aku...sejak aku pkai wedge jenama buaya ni ok la..masalahnya kalau dah hari2 pkai gi kjer apa jadi kat kasut tu..huhuhu mesti la dah lunyai...aku cukup x reti tukar2 kasut kjer ni.. (eleh bukan banyak pun kasut aku..huhuhu tapi dalam pada kemaruk2 aku ni aku idak la nak beli kasut yang beratus2...x nak la..kna pndai cari kan..(sesekali berkasut mahal n sesuai di kaki ok gak kan?)n satu lagi yang aku marah ni..kaki aku ni manja..xmo kasut murah...bawah 50 jgn harap la..bertampal2 handplus n bau minyak gamat setiap malam la gamaknya..

kalau lelaki lak aku tgk diorang sempoi jer..susah nak tgk lelaki yang cerewet pasal kasut..tapi ada kan?? itu aku akui la..rata2 owg pompuan jer kan?nama pun perempuan..hihihi agak2 aku ni sesuai pkai selipar jepun kot..tapi nak pgi kjer x kan la...x patut tau.aku ingat lagi dulu aku penah pkai kasut jenama BATA...mmg x bergaya langsung la..tapi tahan sampai 9 bulan hari2 aku pakai pg kjer!wahhh puas hati aku..sgt seronok..tapi kasut tu dah xde dah..koyak gak akhirnya..uhuk uhuk..

korang ade masalah cam aku???korang minat jenama apa???bagi aku cukup la sekadar canti, sesuai n sgt selesa..x perlu mahal2 sampai terpaksa korek duit tabung..hahahhahahaha

P/S:suka tgk orang pkai selipar walaupun sempoi tapi cantik n bergaya..hiii (kaki aku x cun kot)sengihnampakgigi

7 dah tinggalkan jejak:

fikaryna79 said...

ryna pn masih cr kasut utk nikah..lum dpt agi...huhu..

Melz said...

uit kaki pun boleh cun x cun ke ? hahaha ala babe pakai je kasut :) sekarang kasut pun macam2 jenis dah ada. ;)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ryna:cepat ryna...jgn lengah2 lagi..xkan nak kaki ayam jer masa nikah..huhuhu

[s][u][e][h][a][n][n] said...

melz:ye la kan..sendiri cari, sendiri beli mesti puas hati :p

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

jgn lupa ajak aku sekali kalau ko nak beli kasut kat JUSCO :D

misscrab83 said...

aku pakai sipa jepun jer g kj.ari2 ujan tak kuasa nk chantek2....klu pom pakai chantek kaki lak melecet.haru....

[s][u][e][h][a][n][n] said...

kiah: ye ke wei?? sipa jepun ko cantik x??? nak pinjam uhuk uhuk