# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': korang rasa apa bila memasak???
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 3, 2009

korang rasa apa bila memasak???

hihihi aku tetiba terpikir nak makan nasi impit + kuah lodeh + sambal ikan bilis..jimat n sedap..memandangkan tu je barang yang ade dalam peti ais kat umah tu so ni la hasilnya... xyah ayam2 bagai..ni pun dah memadai..waaaaaaaaaaaa breakfast yang berat..sengihnampakgigi


memasak membuatkan aku rasa happy...happy sebb masak tuk diri aku sendiri n atas kerelaan aku tanpa ade paksaan..mmmm yang jadi masak tu x best bila kna paksa n waktu tu aku moody..mmg la cukup x sonok memasak..tu la hobi aku sejak dari dulu lagi.. bila balik kg nak rasa masakan mak, mak pulak malas masak sebb mak akan suh aku masak...wawawaw makkkk sesekali balik nak manja2 ngn mak..ude cuti kan, ude masak erk ....mak masak sedap...hihihi tu la ayat bese aku bila balik kg..grrr bertuah punya anak..huhuhu

p/s: apa pulak korang rasa bila dah penat2 memasak untuk orang, orang tu x jamah pun makanan korang atas alasan "sy x makan la makanan camni' huhuhunangih


jemputtttt makan sumeeeeee...lapar

8 dah tinggalkan jejak:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

makan besar tu
gambar tak termasuk kuih lopez 3 ketul
ish ish

sI tEDI said...

wakka... cayalah.. macam hari raya lak.. ekkekeke

Emy Amir said...

siler..siler makan..phewww...memang sedap la kalau sue yg masak!...k emy memang suker kalau lontong tuh dipenuhi dengan so-un + tauhu kering...sluurrppp!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tnie: ishh kuih lopis x sampai lagi time 2 hihihihi

tedi:kalau ikut tekak aku ni selalu je nak menu hari raya (jgn amalkan..x elok tuk kesihatan)huhuhu

k.emy:2 bahan tu ade kat umah...ala lupa la nak letak tadi...hik hik

ai said...

AMBOIIIIIIIII!!

Berlontong bagai kau. rajin giler masak!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

hihihi masa bujang ni la masanya kak..huhuhu

Melz said...

adeh...meleleh mel tengok !.. nak sket lontong tuhhh hahahaha

[s][u][e][h][a][n][n] said...

mel : nnt sue post kat mel erk..hihihi