# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': gangguan...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 17, 2009

gangguan...

owh dah hari isnin ngupenya.....wawawwawa cam x cuti jer gayanya..uhuk2...bagi kengkawan yang bekerja hari sabtu mungkin akan rasa pe yang aku rasa...tol x? mmmmm sabtu lepas pas kje aku terus balik umah x mo gi mana2 rasa nak rest jer kat umah sewa tuuu...memandangkan umah sewa aku tu tgh renovation so teramat x selesa la aku...2 bilik nak dibesarkan lagi n buat hall..sib bilik aku x terbabit...tapi xkan la cuti2 aku mau lepak kat dalam bilik???? pas masak + makan n solat aku lepak depan tivi...layan astro..huhuhu kjap2 tuan rumah datang, orang renovate umah kuar masuk lalu pintu depan...wah2 bgus sungguh korang ni..tau x cuti hari ni...(sabar jekkkk) aku senyum jer..tanda protes la tu...jawab soklan tuan umah pun cam nak x nak..hahhahah nak kuar hujan n xde geng..so duk je la umah ngadap sume ni..uhuk uhuk

ni bahagian atas rumah sewa aku yang sedang direnovate...pic ni 3 minggu lepas punya...


ni bilik tengah.. (bilik wati) belakang tu bilik kecik...bilik aku sebelah bilik wati la ..xnmpak dalam gambar..huhuhu n x kna kacau pun..

ni master bedroom...nak dijadikan hall.

kat luar hujan...bila hujan n lepas makan....ha kan ngntuk..aku tahan la ngntuk aku sampai gigil2...depan tivi tv..dayah dah selamat belayar, langsung x hirau apa pun jadi..wati lepak bilik aku..hmmmm berbagai2 posisi aku nak tahan ngntuk ptg tuuu...sedar2 aku tertido gak dalam keadaan duduk bersila sambil peluk bantal..ha???? ntah2 mamat indon buat umah tu nmpak aku tido..grrrrrr lantakla...jnji aku x buat aksi2 seksi yang melampau..hahahah lebih kurang kul 5 lbh baru la diorang sume balik..aman...jap..ptg tu tlong wati basuh bilik baru dia n pasang langsir..sampai la dekat nak maghrib...ermmm penat. (cepatla siap buat sume ni...x larat nak duk dalam umah byk habuk ni....)

tu gangguan hari sabtu....ingat pagi ahad, bermakna semalam ok la..x jugak rupenya...orang renovate umah mmg x datang (tau gak diorang nak cuti)pakcik sebelah umah lak...hai...aku sabar lagi..dia basuh kete sampai 3 biji kat luar umah..tu aku x kisah la..korang penah pg car wash kan? tau x alat penyembur air yang cam pistol tu...bunyi dia bising kan????pakcik sebelah umah aku tu baru beli kot alat tu..(aku x tau nama alat tu)wah semua pun dia sembur...pagar2 umah aku...kete budah umah aku..wah rajin tol..x cukup ngn tu sembur plak blakang umah...kat longkang tu...wawawwawa bisingnyer...dari kul 10 pagi sampai lepas zohor la pakcik tu buat operasi...wah..gangguan bunyi tol..patut ke aku rasa marah?? (sib baik pakcik tu tolong sembur pagar umah kitorang, so xde la marah sgt)..

P/s apa pun syukur sebb area umah aku tu mmg melayu..so xde r x knal jiran..yang paling best kitorang la satu2 umah bujang kat jalan tu...jalan lain aku x tau la..hihihi lbih baik ade jiran daripada xde langsung kan???

13 dah tinggalkan jejak:

fiD said...

bek2 kak,, uma nga renovate tue...

[s][u][e][h][a][n][n] said...

fid:mmg sentiasa berhati-hati..sediakan payung sebelum hujan..

sI tEDI said...

nanti renovate.. pastu sewa naik tak?

Sharinginfoz said...

kenal jiran memang bagus....... anyway nice blog, i have linked to your blog... bosan-bosan datang le ya

Sharinginfoz said...

kenal jiran memang bagus....... anyway nice blog, i have linked to your blog... bosan-bosan datang le ya

sharinginfoz

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ted: yang tu la masih dalam tanda tanyer lagik..wawawwaw minta2 x la..klu ya aku tumpang rumah ko ted! hahaah

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

ingatkan gangguan hantu hahahaha
baik ler tuan rumah ko tu, tak naikkan sewa pun

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tniE: mmg baik pong siap jahitkan langsir bilik mereka yang direnovate tuuuu..huhuhu

fikaryna79 said...

mmg baik la tuan umah jg kebajikan penyewa..jgn lepas siap umah cantek2..korg kena bg memo lak..hehe..robohkan balik!..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

fikaryna:ishhhh xmo2 mana aku nak tinggal??? cuma dia penah cakap kat salah sorang dari hausemate jadila menantu dia ahakkkksss..sure aku xmo...huhuhu

[s][u][e][h][a][n][n] said...

Sharinginfoz : huhuhu welcome2..tq2 :p

Cik Cookie said...

Tingin nak ada umh sendiri...

[s][u][e][h][a][n][n] said...

cik cookie: betul tu cik cookie..Villa idaman ker ahakssss