# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': air mata..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 11, 2009

air mata..

mmmmmm knp perlu menangis bila kita sedih?? knp perlu keluar air mata kita bila kita disakiti?hihihi itula lumrah manusia..bila sedih, kecewa, rasa tertekan..pasti air mata jadi teman...nangih semalam hujan..malam pas solat buka la lagu2 rock kapak yang jiwang2 tu....perghhhhh sayu...sadis...emosional..sampaikan semput aku lak menjadi2..

"knp aku menangis?? apa yang aku sedihkan...putus cintakah??? sedih sebb apa? mmg aku ni mudah tul mengalirkan air mata bila duk dengar lagu2 jiwang ni(macam la aku la orang yang ditujukan dalam lagu ni) hik hik hik...kawan aku penah tegur masa tu tetiba aku nangis dalam kete.... apsal nangis ni??? huhuhu aku jawab xde pape..dia pelik ..eeerm xkan xde pape??? tangki air mata u bocor ker? fikir wawawwawawa ko pasang lagu rock jiwang tuuuuuu aku sedih la.....hahahahahaha dia jawab...dengar lagu??? parah ni...heeeeee

kekadang nangis ni ok gak...kita rasa relaks n tenang lepas tu...hilang sume stress..kadang2 ia jadi x berapa ok sebb burk la muka bila nangis...sib aku xde pic masa nangis..hohoho mungkin lain2 orang lain cara tuk hilangkan kekusutan n ketertekanan hidup..wah bahasa aku... :P

dah2 jagn nangis lagi....kesat air mata..sikat rambut.. (dialog drama) sengihnampakgigi

p/s : bila dapat menagis atas tikar sejadah lepas solat...mmmmmmm rasanya tenang tak terkata kalu x caya cubalah...mesti korang caya kan.

7 dah tinggalkan jejak:

sI tEDI said...

menangis boleh menenangkan hati!:)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tedi: yup ted aku sangat sokong...biar la orang kata apa pun.huhuhu

ai said...

kalau rasa nk nanges, nangeskan aje...bior dia kuar!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

kak ai : mmg pun kak..pueh hati..kalau tahan sesak dada ku huhuhuhu

Cik Cookie said...

sapu airmatamu ngn tuala good morning. :p

Emy Amir said...

kalau k emy, k emy 'tak pandai' nak nangis setakat bergenang2 air mata..nangis mesti kuat2 baru la legaaaaaa.....hikhikhik...anyway, nangis kepada Allah tuh memang sangat melegakannn... ;)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

cik cookie: huhuhu bagus gak cadangan tu..hihihi tuala mandi kita guna nnt.hahahha

k emy:nangis kuat2 dalam toilet r...xde orang dengar...hohohoho