# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': aidiladha di kg..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 30, 2009

aidiladha di kg..

alhamdulillah....kita sume dah pun sambut raya haji...aku rasa kawan2 sume sonok kan???? yang balik kg...maupun yang x balik..masing2 memenuhi cuti dengan berbagai aktiviti bersama keluarga...hihihihi

ni ole2 aku dari kg..huhuhu tapi ckit jer sebb aku demam + batuk+ sakit tekak + semput...wawawawwa aku x dapat nak balun sume makanan...tapi aku dapat gak rasa..kalau x kempunan nnt..hihihi aku berkorban gak tenaga untuk tolong mak prepare sume ni..di bantu oleh anak2 mak yang lain..hihihi

ni menu hari raya haji....x sempat nak hidang..aku dah snap.. :p

lemang yang abah buat mesti ada.. sukerrrrrr

hikkk..mak bersama anak2 pompuannyer...yang laki sume sibuk kat dapur...makan huh

wah sonok dapat banyak daging korban tahun ni...hihihi puas la aku kerjakan...sup gear box, daging masak kicap..daging masak itu, masak ini..huhuhu sume daging.. :p syukur murah rezeki..erm kembali jer dari kl...diet harus aku teruskan... (bila la nak nmpak perubahan ni) huhuhu

ok sume pun mesti dah boring ngn cite raya kan??? aku pun masih xde mood lagi nak story lain2 cite..lain kali aku tulis pasal lain erk..hik hik..

P/s : masih batuk n sesekali semput datang menyerang.. :( lebih2 lagi waktu malam.

14 dah tinggalkan jejak:

mama affan said...

sue..meriahnya..mmg best la dpt jd anak angkat mak ayah sue..( haha..bab tukang makan ar..)

Sharinginfoz said...

sedapnya makanan.. apa yang penting bersama keluarga dan org tersayang kan...

myQza said...

lapau lah pulak tgk lauk pauk tu!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

fikaryna:hihihi bila sume ade meriahla..leh jer nak jadi tukang makan..huhuhu

sharinginfoz:tul tu..tanpa mereka2 siapa la kita

Tedi:lorrr aku buat ko lapau erk...

JMR said...

get well soon..:-)

Melz said...

pergh lemang terbaik ! hehe

semoga cepat sembuh ok!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

Jmr: tq2.. :)

Melz: dapat gak makan lemang walaupun sakit...hihihi

hans said...

meriah botul tmpat ekau

Solehah said...

banyaknya...sedapnyaaaa..laprnyaa..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

hans:hihihi mana taknyer..adik beradik 8 orang, anak buah 11 orang tu lumlagi somi2 n isteri mereka2 yang dah kawin..huhuhu

solehah:time raya jer dapat...:)

Anonymous said...

best tuh ...huhu..ko wat aku lapar lah..hehe...

jom mkn...lalalala

[s][u][e][h][a][n][n] said...

jane:lapa erk...udah2 la tu..hihihihi

A.I said...

YEAH!!! AKU DAH NAMPAK GOMS BUCHUK AKU, SI IDAH!!! MISS HER SO MUCHY2!!!

idah said...

aku masuk dalam ini gambar ke???...kenapa macam besar je...tak mungkinnnn....