# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': hujan2 camni...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 10, 2009

hujan2 camni...

hohoho sekarang musim hujan..cuaca mmg xleh diduga..sama la cam aku...hari ni amat malas sekali nak buat kje..mungkin sebb bos xmasuk kot..sengihnampakgigi mungkin sebb aku mmg malas kah kah kah @ fikiran aku kusut @ kepala hotak aku jammed!tension

rasa nak tdo jap tadi tapi aku paksa gak wat kje x pekdah..download lagu ...hihihi beli cd mmg aku malas la..bulan lepas aku telah berjaya download kesemua episod cite WADI UNUNG...hihihi berjaya..(bf aku berlakon...si nazir tu la) jelir

lunch ni makan lambat ckit la...ingat nak makan nasi..cam xde selera jerkkk..bosan kot asyik2 lauk sama jer kat kedai..mmmm xde selera pun badan aku cam ni jugak..menakutkan kalo korang tgk..ntah tahun bila nak kurus ntah..seronok sakan kalau aku dapat kurus...korang de ubat?cara?petua?amalan? sila la bagi tau aku..hohoho

P/S: sedapnya makan nasi panas2 lauk ikan bilis goreng + bawang + cili + kicap ngn ulam2 kg!lapar

2 dah tinggalkan jejak:

sI tEDI said...

hujan2 lapo je.. :P

psstt : add lah followers.. add kawan2 aku tu.. mesti meriah kat sini :)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

TEDI: huhuhu tq :p saya pemalu..kah kah kah