# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': tazkirah....jom amalkan
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 14, 2009

tazkirah....jom amalkan

salam jumaat sume....hari ni aku nak kongsi sesuatu ngn korang....korang selalu buat x? aku kadang buat kadang terbabas gak oleh kerana kekalutan aku sendiri....hik hik hik....

sebelum kita kuar gi kjer...kita bese akan baca doa2 untuk keselamatan @ kesejahteraan..doa kuar umah...baca bismillah..mulakan ngn kaki kanan...tu bese kan...yang 1 ni aku nak share...korang baca ayat 1000 dinar...pas tu korang baca fatihah n fatihah tu sedekahkan untuk mak + abah kita...x kisah la diorang masih hidup @ x...baik klu diamalkan selalu memandangkan kita nak pgi keje...baik untuk rezeki kita..mudah2han akan bertambah2...bila kita selalu doakan mak + abah kita bertambah2 berkat la kehidupan kita..korang setuju x??

aku selalu buat...mak aku yang ajr...kadang terlepas gak...sebb selalu gak kalut time nak pgi kjer nih..

jom sama2 kita amalkan.. daaaaaaaaaaaaaa

10 dah tinggalkan jejak:

Watierman said...

Salam Dik....Akak selalu ingatkan anak2 baca doa perjalanan...baca selawat dan alfatihah sebelum & dalam perjalanan pergi balik sekolah atau ketika melangkah keluar....

Terima kasih sudi follow blog akak yer....!Jenguk2 lah selalu'

misscrab83 said...

insayAllah..t kite sesame amalkan...

sI tEDI said...

wah! bagus ! ada tazkirah. saling ingat mengingati..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

kak watiE:sama2 kasih kak..huhuhu

Missrab83:haaa ko ade lagi???bz sokmo!

TEdi: kita kan kawan...so sama2 la kan2 uhukkkk

fikaryna79 said...

tq suehann..info yg sgt baik..ingat mengingat amalan mulia..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

fikaryna:welcome :) sonok dapat share ngn kengkawan.

fiD said...

bagus!... paling penting niat kite pade Allah..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

Fid : Betul tu..sokong

Cik Cookie said...

hurmmmm...baru Cik Cookie tau.
thanks for the info.
really meaningful.

thanks singgh blog Cik Cookie.

[s][u][e][h][a][n][n] said...

cik cookie:thanks kat cik cookie jugak...huhuhu :p