# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': mulakan dengan senyuman..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 31, 2009

mulakan dengan senyuman..

orang kata untuk memulakan hari yang ok n bagus mulakan dengan senyuman.. fikir pepagi bila kita bangun tido.. terus senyum...untuk permulaan hari yang ceria...korang rasa ok x?pagi ni huh malas bangun nak pgi keje...wawwawa kat luar nuuuu hujan sedang lebat n sungguh enak bergolek dia atas tilam + narita aku yang x seberapa tebal tu..wakakakaka huh gagahkan juga la bangun untuk ke opis hari ni..

mmm ok gak kuar gi kje renyai2 cam ni...orang xde la ramai sangat..sampai opis pun x lewat la..sedang2 saja kul 9.00..huhuhu memulakan dengan kerja???oh tidak..sarapan roti telur la..hihihi opps jgn lupa senyum bila sarapan tu...target hari ni kan x mo moody2..ahakssss

eeee hp ni kang aku celup dalam air milo ni kang diam terus (oh tidak sanggup aku lakukan pada xpressmusic ku ini) berbunyi dari malam tadi sampai la ke pagi ni..mmm apakah x penat orang yang dail no aku ni?? klu aku dah x pick up sila la faham..aku x mo diganggu!! tengok tu kjap jer dah nak marah??? mungkin silap aku buat milo panas pagi ni..adakah dengan meminum milo ais mood akan sejuk?huhuhu

cool balik...ade kje ckit nak kna buat...target hari ni aku nak sabtu yang ceriaaaaaaaaa...

P/s haruskah aku simpan sahaja rasa yang terbuku di hati????
aku teremosi seketika..merajuk

4 dah tinggalkan jejak:

sI tEDI said...

aku xboleh nak senyum hari ini.. sbb tensi betul di tinggalkan dengan rela.

Melz said...

mel cuba nak sentiasa senyum..tapi xleh..hahaha takut orang cakap kita nie orang gilak ;p

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tedi: owh ditinggalkan tanpa rela mmg tension..sabo2

[s][u][e][h][a][n][n] said...

Mel:senyum tu la teman aku bila susah hati...1 lagi senyum leh wat awet muda hohoho