# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': my sarapan pagi ni..hohoho
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 28, 2009

my sarapan pagi ni..hohoho

selamat pagi....wah ni la sarapan saya pagi ni...mmmm menu yang berat...huh lunch aku kna cari makanan yang ala2 ni..hik hik hik..aku try wat kuah kari tu malam tadi ngn housemate aku...alhamdulilah berjaya..eeeee xde kaler merah cili la kat mee tu..grrrr

aku akan cuba perbaiki tang mana rasa yang kureng tu...(walaupun aku x seteror mak aku dalam bab memasak ni)

kawan2 ku jom la try...tolong suggestkan aku menu pun ok..biar aku pandai memasak tapi tidaklah sampai tujuan nak buka kedai makan..hahhahaha

ark...alhamdulillah..dah kenyang la...

7 dah tinggalkan jejak:

misscrab83 said...

bfast dh ala2 lunch ni.anta skit kat puchong...

sI tEDI said...

ya ! Ko mmg terror! sbb aku pun x pernah masak mee kari. ekekekekeke

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ok akan ku usahakan hantar ke sana....hahahhaha

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tedi..aku ni cuba2 jer..idak la terror sgt..masih ciput lagi pengetahuan ku..huhuhu

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

memang sedapa wei siyes..aku try tadi..nak makan banyk takut ko tak cukup plak...len kali bawak sekali untuk aku tau...:)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tnie:xde maknanya x cukup...len kali makan jer..hoho insyaallah

armouris said...

info tentang sarapan pagi kat sini - Sarapan Pagi Kuatkan Otak