# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': Apa perlu aku buat???
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 3, 2010

Apa perlu aku buat???

Bila seseorang sahabat datang kepada kita dalam keadaan teresak2 menangis....apa harus aku buat????

Bila sahabat menceritakan masalah cinta n kekecewaan bercinta pada aku....apa harus aku buat????


Bila sahabat rasa susah hati n x mampu kawal diri dengan masalah....apa harus aku buat????

Apa harus aku buat??? sedangkan aku tiada pengalaman...kalau ade pun yang menyakitkan...Dalam pada masa yang sama aku x sanggup melihat sahabat berduka...merana n kecewa sebb cinta...
Korang rasa apa patut aku buat???


  • mendengar

  • bagi nasihat

  • marah

  • buat x tau (aku x seteruk tu untuk wat x tau okeh)

kalian ade cara yang terbaik apa harus aku buat@ tolong...sekurang2nya bukan 100% untuk bantu selesaikan masalah tapi untuk memulihkan semula keadaan..kembalikan semula semangat mungkin... @ sekurang2nya untuk kembalikan semula senyuman...

P/s: pasti kalian juga pernah lalui perkara yang sama kan??

10 dah tinggalkan jejak:

[z@ck] said...

klu aku..aku pass kt org lain kot..hahaha

zella said...

pernah gak camtu...
cume dpt bagi nasihat yg biase2 je...

asalkan dia tau ade org yg sudi mendengar...

Rara said...

grm ble nsht y kte brikan lgsg xdgune pkai..

Rara said...

grm ble nsht y kte brikan lgsg xdgune pkai..

sI tEDI said...

dengar pun satu pertolongan juga

Ejamaria said...

dengar jer... org cam tu biasanye bukan nak dengar sangat nasihat, diorg nak luah perasaan je... salah nasihat karang kena marah balik... sesia je

fiD said...

kite jgn marah atau bagi nasihat kak,,,

paling terbek bagi kekuatan pade dia, k

el said...

mendengar je..pas2 nasihat ape yg ptt kalo xde pengalaman...dr bahan bacaan bleh pe..hehehe

fikaryna said...

bila ssh ati yg amat sgt..baca surah yasin lps solat..insyaAllah dpt sedikit ketenangan dan bantu utk buat keputusan yg wajar atas apa yg berlaku..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

to all my fren :tq2...pandangan kowang aku akan jadikan panduan heeeeeeeeeeeee