# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': aku masih ada di sini :)
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 16, 2010

aku masih ada di sini :)

bukan x mahu nak tulis lagi, bukan malas, bukan xsempat...sume bukan..lebih kepada tiada bahan n lebih tepat aku nak rehat jap..kang klu tulis bila kepala serabut x tau la apa yang keluar..

tapi aku masih lagi ke tempat kamu2 kan??? walaupun x dapat pi hari2 tapi ade jugakkan...bila sume seperti sediakala aku tulis eyh...tata (jgn2 sok aku dah wat entry baru hahahahah)

8 dah tinggalkan jejak:

zella y said...

hehehe...
aah...kdg2 sy pon xtau nk tulis ape...

el said...

tu la akk pun kdg2 tak tau nak update ape..tp gagah gak cr idea...kalo akk x update pun akk just bw n klik2 jer mn yg sempat...

fikaryna said...

jgn lari..nanti aku rindu nak baca en3 baru..kalau nak rehat g la rehat..otak dan hati dah sembuh..cpt2 update tau..

sI tEDI said...

ada juga update!

Solehah said...

hehe..gitu rupanya..banyak bukkannya td..takpe2..carilah mood menulis tu..aku setia membaca..hehe

Solehah said...

hehe..gitu rupanya..banyak bukkannya td..takpe2..carilah mood menulis tu..aku setia membaca..hehe

Frodo Baggins said...

sila rest dulu ~~
esok2 kita makan aiskim sesama
ngahahahhahaha ~~


chill!!!


>>___<<

Eyriqazz said...

tulis ikut kata hati...hik3