# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': aku dah kembali :)
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 22, 2010

aku dah kembali :)

salam semua....apa khabar....harap kowang sume sihat...sudah puas bercuti??? puas berjalan2..puas makan kenduri...huhuhuh klu ikut aku mmg aku x puas..tapi sudah2 la tu..bawa2 la kembali kepada kehidupan seperti biasa hahhahah sengihnampakgigi

jumaat lepas aku ambik 1/2 day sebb saja2 nak cuti lama2 ckit kat kg..relak2 kat kg, tenangkan fikiran...alhamdulillah x ramai sgt orang ari tuh...lancar jer perjalanan aku nak balik...sebelum ni telah heboh2 kata puduraya nak tutup 19 mac ritu..tapi fuhhh aku sgt lega sebb ditangguhkan lagi...jenuh la aku nak naik turun bas nak pegi ke hentian duta nu....dah terbiasa dari kecik2 dolu ngn pudu ni hahhahaha..tapi bagus gah di tutup untuk baik pulih ni...cantik la ckit kan...

so cuti ni mmg aku habiskan kat kg jer...semalam ptg kembali ke kl....hohoho kl hujan la..alhamdulillah..sampai malam la hujan...tapi bila masuk umah cam bese la panas gak..malam tadi tido awal..saja buat persiapan sebb nak kje hari ni kan....nak buang la mood2 cuti, kat kg sumer tu bagai...x nak la terbawa2...

okeh sambung nnt2 la aku cite lain2 pulak..daaaaaaaaaa

p/s: 2 3 malam ni awat aku mimpi yang menakutkan n pelik2 bagai....astaghfirullahhah

3 dah tinggalkan jejak:

Ejamaria said...

mimpi sbb penat kot...

sI tEDI said...

welkambek!

Solehah said...

mimpi pe weh? antu ke? iskkk..

nak cuti jugak la..penat ooo keje je..