# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': SELAMAT bercuti...SALAM aidiladha
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 15, 2010

SELAMAT bercuti...SALAM aidiladha

salam ...

tahun ni kebetulan cuti raya haji adalah hari rabu...disebabkan ia berada ditengah2 mungkin ramai yang x dapat nak balik beraya kat kg...memula aku fikir aku antara yang x dapat nak balik kg tu...tapi uiskkkk x tergamak la aku nak beraya sensorang dengan dengar takbir raya tu berkumandang kat uma sewa...bikin hati sedih pilu bagai dihiris2...:p



alhamdulillah kg aku x jauh mana so bersyukur n manfaatkan.. esok aku nak amik 1/2 day n terus gerak balik kg nek bas..Doakan aku selamat erk korang..ghisau aku sekarang ni nak nek bas.."Ya allah selamatkan perjalanan aku untuk esok...cuti kejap jer..jumaat aku kjer balik..sabtu juga kerja (huh bosan) :(


p/s: sok nak buka posa ngn mak kat kg..(sup tulang ayam & hati masak ungkep) mak mmg rajin pose 9 zulhijah :) x sabar nak balik ni!

4 dah tinggalkan jejak:

::alwaniamalini:: said...

wah syoknye dapat beraya kat kampung. saya jugak yang xleh balik. every year pon x balik huhuh.. ape2 pon, selamat ari raya! naik bas tu, pesan kat drebar jgn bawak laju2..

misscrab83 said...

aku pun tak blk...1st time ni raya kat cni...

[s][u][e][h][a][n][n] said...

alwani: huh tq2...kat mana2 pun raya gak kan..jgn sedey :)

ketam: sian ko wei...x pe r klu aku x balik xde sesapa sedara aku kat kl ni..nanges aku nnt :p

misscrab83 said...

aku ade kak abg kat cni. klu rajin pegi raya umh dorg klu tak tdo jer la kat umh...tak kuasa nk nanges eh...pengorbanan...