# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': korang penah tegur orang yang korang x kenal tak??
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 9, 2010

korang penah tegur orang yang korang x kenal tak??

aku rasa aku x pernah tegur orang yang aku x kenal even kat mana2 sekalipun...walaupun orang tu artis ker...dia pakai baju lawa ker, pkai baju buruk ker...dia seksi ker..hensem sgt2 ker...just pandang adalah..

pe reaksi korang klu ade orang yang korang x kenal korang tegur korang...contoh:

fuyoooooooo seksi la awak ni...
cantik baju awak..
fesyen apa baju kamu ni..
amboi merahnya liptik...
cantik beg u..

tu antara ayat2 yang bese orang yang x kenal akan kata pada seseorang bila ada sesuatu yang menarik perhatian dia..mungkin sesetengah jer kot...jujur la pada aku, mmg aku x penah nak tegur orang lebih2 lagi pada orang yang aku x kenal...mungkin orang macam tu spesis peramah kot...ataupun klu lelaki antara ayat2 nak usik2...(ko ingat aku suka! ) hahahaha

apa2 pun rasa2 nak layan, layan la..rasa2 malas biar kan jer..


p/s: zaman2 sekarang ni masih ade lagi ker orang tegur, assalamualaikum....x jawab dosa..pandai2 jer kata dosa...jawab dalam hati la :p

1 dah tinggalkan jejak:

Peri PiA said...

salam ziarah :)

saya pon ketegori tak tegur org yg tak kenal,segan ,tak biasa kot hehe