# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': gangguan ke kena ganggu?? :p
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 25, 2010

gangguan ke kena ganggu?? :p

lebat hujan kat luar tu buat mata kau nak layan tido jer..ahakkk tapi kat opis...x berapa nak molek la pulak tido beria2 sambil mengeluarkan bunyi atau bahasa cantik sampai tidor terkeluar bunyi secara x sengaja kan??? huh mmaaf pada yang berkenaan..

ye ke sedap tido time hujan??? sebab sejuk erk...hihihihi lagi layan kalau tido malam kat umah...wah2 dengan selimut tebal tilam empuk...cnfm2 pagi bangun lewat..pas tu cari alasan masuk opis lmbat....hahahahah aku xde idea nak menulis sebenarnya ni...jauh sekali nak mengutuk sesapa...saja2 nak hiburkan hati yang sedang sejuk ni...kah kah kah..

owh...time hujan klau dapat makan sup campur panas2 apa perasaan kowang?? hebat x?? mengancam habis..x kisah la makan apa pun...janji makanan tu sedap n layan jer nak makan...dah mmg jadi kebiasaan perot klu time hujan lapa...ngada tol

keadaan dah jadi x berapa aman la pulak...ade sedikit gangguan mata n telinga..jam2 cepat ckit gerak erk...saya mau balik umah..huhuhuhu

p/s: teruskan bekerja erk korang.. :(

1 dah tinggalkan jejak:

misscrab83 said...

aku pun tgh gangguan mata ni.ngntok...ujan pun takpasan weh...