# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': rasa x syok bila terlupa pkai jam...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 13, 2010

rasa x syok bila terlupa pkai jam...

ntah apa yang aku kalutkan pagi tadi pun aku x tau...nak kata terlambat xde pon...awal2 pagi aku dah bangun...bese r klu kjer sabtu mmg x bernafsu langsung nak bersolek gi kjer sebb kjer 3 jam pas tu balik :)..

tgk cermin...owh dah cantik la ni...hahahhaha terus gerak nak pi kjer..dah separuh jalan baru sedar alamak lupa pakai jam tangan..mula la aku kalut...mmg habit aku suka pkai jam bila keluar umah...even klu nka pgi kedai runcit jap jer pon...

klu dulu kat asrama...tido malam pun aku pkai jam tangan...tapi bila ade terbaca 1 artikel tu x elok tido pkai jam tangan..alasannya aku lupa la pulak...

hahaah sib kat stesen lrt tu ade jam..xde r aku risau...xtau la aku sapa2 yang x suka pkai jam tangan ni...mungkin deme suka lgi tgk jam hp...aku x gemar la pulak..dalam teksi aku curik2 panjangkan leher tgk jam kat dalam teksi tu... hihihihi

okeh la...hari ni rasanya pas kjer mau rehat dirumah...esok mungkin baru kuar..korang gi mana2 ker???

p/s: suka pkai jam besar2...hahhahaha

2 dah tinggalkan jejak:

misscrab83 said...

aku tak bp suke jam besar.tapi klu ade pakai jer...now ade 2 jam besar.1 sedang2 1 kecik...seme org bagi.kuikui...itu je nk gtau...

arini takkuar kut. duk umh qada tdo....

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ketam: cehhh..tido apa barang hahahahhah oppsss yelah orang kerja kuat :p