# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': saya rasa x sehat..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 30, 2010

saya rasa x sehat..

salam korang...

mmmmm hari ni nak sarapan pun cam xde mood...roti + susu..jenama rahsia :p (ade spare coklat n anggur ahakkkkk)

hari ni saya bawa bekal lunch nasi putih, ikan cencaru masak kicap + telur dadar + sayur buncis

saya rasa cam x sehat la pagi ni...kepala sy berat sgt2 macam ada batu besar duk dalam!

mata sy pedih...sy cam rasa ngantuk...rasa2 malam tadi tido sy terganggu..

kul 530 pg sy dah bangun tapi x mo buat apa2..termenung pagi2 buta..huh ntah apa2 ntah

okeh2...minum air suam..rehat 5-10 minit...pas tu makan coklat dengan gembiranya...mesti pas tu sy ok kan?? tol x ?

p/s: sy dah buang masalah kat tong sampah luar opis tadi...tapi dia ikut la masuk opis :(




2 dah tinggalkan jejak:

misscrab83 said...

buang masalah kat tong sampah?

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ketam: ibarat la..renyuk2 masalah tu buang...klu masalah tu dalam kepala hotak ko hentak2 kepala kat ngn tong sampah ahhahahahahahahha