# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': apa nak buat???
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 24, 2010

apa nak buat???

aku paling x suka bila beli baju @ apa2 tapi x datangkan pekdah...contohnya...bila beli baju tapi x muat...bukankah itu akan membuatkan hati dan sanubari aku terluka???? ye kecewa...mesti korang akan salahkan aku jugak....apsal x try dulu...ukur baju di badan sendiri (boleh) ?

kat tempat tu xde fitting room...nak wat camner...tgk lawa macam muat...habis tu???? mmmmm membazirkan...bukan la nak kata harga mahal sampai 2 3 rat...tapi rugi woooooooo. klu korang kat tempat aku?? jual balik??? ade ke orang nak beli??? sedekah kat adik2? oh untungnya la kat adik2 aku...selalu orang akan kasi baju terpakai...tapi bila kna bagi baju baru yang x muat ni waaaaaaaaaaaaaaaa rasa sgt sayu ok!

moralnya lain kali beli baju yang kat tempat yang ade fitting room..senang n puas hati..eh jap2...ade orang kata klu beli baju tu terkecik so jadikan la pembakar semangat supaya berdiet untuk muat baju tersebut..huh.. kalau berdiet makan masa singkat dah lama aku beli baju2 yang comel2 kat patung yang kurus tu :p..

so apa nak buat kat baju2 baru yang x muat ni??? almari makin penuh...tunggu masa nak sembah bumi jer...baju bertambah2...nak kata pkai semua x jugak...ni la pompuan..insaf la :(

p/s: ade x baju yang buat orang besar macam aku nampak kecik??? hahahahahahhaha

5 dah tinggalkan jejak:

misscrab83 said...

alala cian.pegi la tkr saiz.tkr baju lain...

Mak Su said...

alahai,

alternatif: tukar balik, jual sekenhen, sedekah, hadiah giveaway - oops! ;D

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ketam: aku sepit ko kang...x leh tukau dah...

mak su:hadiah giveaway??? hahhahahahaha idea...jual la balik :)

el said...

la nape x leh tuko dah...beli dh lm ke?biasalah kot raya aji ritu mkn byk tu yg over x muat..hahah sabor je lah

[s][u][e][h][a][n][n] said...

el: hahhaha ade cara nak kuruskan lengan ngn dada x??? oppppp terlebih plak :p