# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': RASA MENGANTUK?????
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 10, 2010

RASA MENGANTUK?????

INI ADALAH STICKY MODE
N3 BARU SILALAH KE BAWAH

SABUN TAHAN MENGANTUK

Pertama di Malaysia!

KUASA ION NEGATIF DAN SINARAN INFRAMERAH MENGGETARKAN SEL DARAH ANDA 2000 KALI SEHARI

Contoh sabun Karbon Aqura


Fungsi Sabun Karbon AQURA
  • Mencerahkan Kulit dengan lembut
  • Menghilangkan kegatalan dan bau badan
  • Menyegarkan untuk jangka masa panjang
  • Menghilangkan jerawat
  • Melambatkan proses penuaan
  • pencuci bebas klorin
  • Mampu menghilangkan ekzema
  • Anti keradangan
  • Membunuh Kuman
Bilakah anda patut memakai sabun Karbun Aqura?
  • Sebelum memulakan perjalanan yang jauh
  • Sebelum menghadiri mesyuarat @ kuliah Panjang
  • Sebelum memulakan projek yang memerlukan anda memberi perhatian penuh
  • Selepas makan tengahari yang mengenyangkan
  • Sebelum memulakan kerja syif malam
  • Sebelum pergi ke sekolah, kolej @ unuversiti
  • Sebelum memulakan ulangkaji peperiksaan
Hanya 2 minit untuk tahan Mengantuk!
  1. Buka gelang dan jam tangan anda
  2. basahkan muka dang lengan. Gosok sabun Aqura hingga berbuih
  3. Sapukan buih sabun ke muka dan lengan dan biarkan selama 2 minit.
  4. Bilas sabun dengan rata.
AMARAN!

Kesan sabun karbon mungkin berlainan bagi setiap individu. Jangan gunakan sabun karbun Aqua sebagai ubat tahan tidur. Tubuh manusia memerlukan purata 8 jam sehari untuk tidur bagi menggantikan sel-sel badan. Badan yang berehat kurang dari 8 jam sehari akan hilang tumpuan dan kemampuan. Jika masalah tidur masih berterusan, anda dinasihatkan berjumpa dengan doktor.

Siapakah yang patut menggunakan Sabun Karbun Aqura?
  • Pemandu jarak jauh
  • Pemandu profesional
  • Pekerja tiga syif
  • Pelajar
  • Golongan profesional yang memerlukan tumpuan penuh terhadap kerja mereka
  • Mereka yang mudah mengantuk
  • Pengawal keselamatan
p/s: Sebarang pertanyaan sila email sue_capri81@yahoo.com @ YM rna_0718@yahoo.com senyum

12 dah tinggalkan jejak:

fikaryna said...

uih..banyak maanfaat...mahal x sue?

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ryna: seploh jer pn ryna :)

ika sofiyah said...

wah mcm best je utk student yang suke tido dalam kelas,

Solehah said...

btl ke sabun ni berkesan eh..nak hadiah la kat opismate sbb dia suka tdo..haha

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ika sofiyah: tido dalam kelas???...mmg bagus guna.. (aku pun dulu penah tido dalam kelas lalalalal)

solehah: try la dulu..:)

Mak Su said...

hah? betoi ker?

[s][u][e][h][a][n][n] said...

mak su: cuba jgn x cuba :)

el said...

dah bukak biz ke sue

ElyaElmo said...

he3....kalau pakai sabun ni + pakai PB ok tak??:D

ElyaElmo said...

he3....kalau pakai sabun ni + pakai PB ok tak??:D

[s][u][e][h][a][n][n] said...

elyaelmo: PB tu apa :P..sori r x faham

░♥si lampu neon♥░ said...

huaaaa hebat gile sabun ni! aku ni salu tdo lam kelas gak haha