# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': kalau ikutkan hati aku nak je..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 7, 2010

kalau ikutkan hati aku nak je..

kalau x disekat ntah bape banyak la koleksi yang akan aku beli...ooo cukupla 4 saja...lain kali saja aku tambah yang lain..mentang2 ade yang baru yang lama aku lupakan...kalau ikutkan hati nak jer aku beli bebanyak lalalalla padahal yang lama tu masih elok n dah lama berjasa kat aku..membeli tu mmg seronok, tapi bila x guna membazir pula..tu dah berdosa pulak...jgn ikut orang, ikut kemampuan n keperluan sendiri..

tetiba terpikir lak...aku dah tua x pe ker fesyen begini...hohohoho x over ker..aduh..tapi aku pkai sebb kewajipan n aku suka dan bukan ikut orang..klu nak ikut fesyen sekarang mmg x terikut la...udah banyak benor..pening pale aku :p

shawl bulat2 yang sedang hangat aku tgk kat blog2 online :)

NI 1 lagi, yang xde kna mengena langsung ngn n3 kat atas... minggu ni kengkawan aku sume xde kat umah...malam ni aku tinggal sensorang jerk...arrghhhhhhhhhhhh tension la macam ni...nak balik kg ke x erk..sok aku kjer...aku bosan la duk umah sorang2...sedih tau..akak aku x cnfm lagi minggu ni pi mana...mana la aku nak merempat ni...alhamdulillah la masih ade umah mak n abah kat kg nu...bukan x leh duk umah sorang2..korang faham x sunyi...klu nak bising ckit buka la tv..laptop ker..mp3..tapi tahan mana la sgt...tetiba aku bercakap sensorang pulak karang sebb bosan..aduhhhhh

dah la selsema n sakit tekak ni x ok lagi...malam tadi berapa kali bangun sebb rasa susah nak nafas n aku tercungap2..rasa cam berlendir je dada aku ni 2 3 kali pi toilet :( ...terpaksa tinggikan bantal tido.. baru la leh tido..Ya Allah..dugaan tol..sabar2.. bila kita susah n sakit ingat ade orang lagi susah n sakit lagi teruk dari kita..


P/s: nak duduk ngn mak la kat kg...leh x? huhuhu sedih tol.. demi nak cari sesuap nasi aku korban gak duk kl ni...

P/s: sapa nak teman aku minggu ni...nangih

6 dah tinggalkan jejak:

el said...

eh cantek la tudung2 tu ..funky
sesuai lah tu...
sue elok je pki cam tu
kalo kak el..ntah ler...ni nak coba2 la ni..

E'za a.k.a aiezza sue said...

Salam singgah
mmg chantek si polka dot ni..pic u w/polkadot light blue..nampak sue lagi muda la :)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

k el: huhuhu tq2..coba jgn x coba mesti comel lote akak pakai :)

sI tEDI said...

aku tak reti pakai tudung jenis ni! ekkekeke

[z@ck] said...

selendang lawa..
i loikeeee..
=)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tedi: try je pkai..aku yakin cantik ko pkai..

z@ck: tq2...shawl murah jer..hihihi