# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': Jadual waktu sabtuku...lalallla
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 15, 2010

Jadual waktu sabtuku...lalallla

630 pagi - bangun solat subuh (bab ni mmg kna displin klu x subuh gajah :p)
645 pagi - tido balik hahahahha
720 pagi - bangun balik, terus pi mandi... klu layan tido mmg akan terbabas n x pgi kjer la...
800 pagi - kuar umah menuju tempat kje..huhuhuhu
840 pagi - sampai opis terus cari sarapan
900 pagi - harus la aku makan sarapan..hari ni menu roti canai telur...nyum nyum nyum
930 pagi - main2 internet sampai kul 12 tghari
1200 tgahari-balik kjer terus ke rumah non melencong2 nak sambung tido....eh2 bukan2..nak masak untuk diri sendiri, tido, kemas umah n relaksAlign Right

ptg sabtu-klu de member ajk kuar, keluarla aku...klu x aku duk umah jer...(mmg bosan)
malam sabtu-layan la cite kat tv tu...x kisahla cite apa pun..tapi maintain tido awal walaupun ahad cuti lalalalaalal

okeh2 jadual ahad aku rasa sama jer cam kat atas cuma bezanya x pgi kjer..

ooooo minggu ni macam byk jer baju nak kna gosok....stok baju yang bergosok dah tinggal selai jer ni...habis la aku...wawawawawa

p/s: selamat berhujung minggu kowang..isnin jgn lupa kje balik ngeeeeeeeeee



6 dah tinggalkan jejak:

ejaMaria said...

eh... konpius jap... pegi keje bukan buat keje ke... pegi keje main tenet jer...?

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ejamaria: sabtu kak...mane de kjer..huh bosan kje sabtu :p

zella y said...

hahahhaha...jadual sue lebih kurang jadual zel gak la heheheh

[s][u][e][h][a][n][n] said...

zella: hahahha orang bujang bese r tu :p

fatin hanani said...

keja apa??
syoknya dh kja...hehe
jadual nk mcm ja..hehe ftin kja on9 hehe

hans said...

hahahaha
gosok jgn tak gosok