# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': keputusan aku...aku nak balik kg la hari ni
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 8, 2010

keputusan aku...aku nak balik kg la hari ni

semalam aku dalam dilema nak pi mana la hujung minggu ni..baru rasa knp la sabtu opis aku kjer kan...mmg amat x best..bila jumaat orang boleh bersuka ria tapi aku..alasan keje..

malam tadi aku duk umah sewa sorang2...settlekan gosok baju n basuh baju layan cite adnan sempit the series...xde r rasa takut sgt cuma xde kawan nak borak2..kul 1030 aku dah masuk bilik tuk lelapkan mata..abaikan sebarang bunyi yang akan membuatkan aku takut maklumla sorang2..pantang de bunyi lain ckit pasti akan buat bulu roma meremang...

pagi tadi pas akak aku call baru aku decide nak balik kg pas kjer hari ni..kemas beg ala kadar je bawa apa yang patut n siap2 terus pi kje... pakai baju n tudung sume yang x payah gosok2...senang n cepat...sekurang2nya aku dapat jenguk mak n abah serta adik2..bukan jauh pun kg aku dalam bas ekpress pun cuma 1 jam + 1 jam lagi bas untuk masuk dalam kg aku..ok la tu..syukur kg aku dekat klu jauh aku meraung kuat2..

ni shawl baru beli jugak..senang x payah gosok2...hihihihi

okeh la selamat berhujung minggu sume..tata jumpa lagi

p/s: apsal semput aku menjadi2 ni...sakit tekak dah baik...aku dah cuti minum ais 4 hari dah...mungkin cuaca @ sebb apa erk..tido malam x leh direct kipas ni..kipas tu berhabuk..


3 dah tinggalkan jejak:

el said...

selamat balik kpg...

ika sofiyah said...

nak ikut~

zella y said...

sy xblk kmpg sbb sabtu keje... ;(