# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': cepatnya masa berlalu...dah setahun :)
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 19, 2010

cepatnya masa berlalu...dah setahun :)


Align Right
Alhamdulillah dah setahun umur blog aku...syukur sebb tuhan masih lagi bagi aku nikmat untuk tulis blog ni...dengan permulaan blog yang amat2 skema...sampai la sekarang ni...Terima kasih pada semua yang sudi baca n follow blog aku yang ntah apa2 ni...huhuhuhu

terima kasih daun keladi jugak kepada korang2 yang sudi bagi komen pada setiap n3 yang aku tulis...walaupun aku x setegar mana tapi terus terang aku cakap aku mmg suka gila pada blog ni..lebih kurang cam diari la...tapi mana yang leh share aku share, rahsia tetap rahsia hahahhaha

Walaupun pada mulanya aku mmg liat untuk berblog, tapi atas paksaan kawan aku tiut aku dah sampai ke tahap ni pada hari ni...daripada xde follower sampai ade...dari tulis pndek2 sampai leh tulis panjang2...daripada 1 minggu 1 n3 sampai sehari sekali mesti nak letak n3..huhuhuhu

erm dah setahun tulis blog ni aku dah pun merasa pendapatan dari berblog ni...tq nuffnang...walaupun x byk tapi seronok n puas hati :)

okeh la setakat ni jer...aku harap sempena ngn ulangtahun pertama ni blog aku akan terus maju n paling penting ade gak yang sudi baca..hahahaha acah jer..jnji aku puas hati dapat menulis n kongsi2 cerita ng kowang sume.

P/s: Apa aku nak hadiahkan kat blog aku sempena ulangtahun ni??? ubah design...oooooo yang tu mungkin susah kot...tapi tgk la erk..hihihihi

8 dah tinggalkan jejak:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

eleh malu2 pulak..
dah genap setahun blog ko, buat la kuiz. bagi hadiah kat pembaca2 blog ko ekekeke. ber-derma sambil beramal. ekekekke

mama affan said...

kira ok la dah setahun..tahniah kerana berjaya wat ryan baca tulisan sue yg merepek dan hepi nih..haha..guray jer..

aah ek..nak tgk gak sue tukar baju blog nih..huhu..

hans said...

wah
sama tarikh besday dgn blog den ke?
blog den dah 2 tahun
huhuhu
selamat berblog

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tnie: hahhahaha kuiz apa yang aku nak buat..kira duit tabung cam ko..hahahah ntah x penuh2 lak tabung aku lalala

ryna: baju tuan blog jer selalu nak tukar hik hik hik

hans:kita lewat sehari hans...ko 18 aku 19...muda lagi blog aku heeeeeee

Solehah said...

hepi besday blog..

zella y said...

same la...blog sy pon dh setahun br2 ni...

selamat ber blog ye... ;)

Nadiene said...

kak, hadihkan name domain lo, hehehe...

[z@ck] said...

happy birthday blog!
=)