# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': sudah xde hati di sini...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 12, 2010

sudah xde hati di sini...

mood cuti...mood malas..mood rindu kat kg..macam2 lagi...aku xnak taip byk2 sebb hati aku mmg xde kat sini lagi..aku nak relekkan pale hotak aku ni kat kg..

mungkin ade sesuatu ( sebenarnya secara jujur byk sangat benda) yang buat aku x suka kat sini lagi..x nak lagi pura2..penat dah berlakon...dapat jadi pelakon best tapi buat2 jadi pelakon mmg hampeh...buat apa kalau tertekan..baik juga kalau di kelilingi dengan pohon2 nan hijau n bunyi binatang2 yang sangat riang menyanyi..

orang kata kalau tension2 nnt cepat tua..tol ker??? habis kalau dah tertekan nk ketawa terbahak2 n senyum simpul biar nmpak muda...aduhhhh come on la..sabar mmg aku kena letak yang 1st..kalau x, entah jadi apa. Bagi aku lebih baik simpan dalam hati tuk jaga hati sume orang tapi agk2 ade yang x setuju kot...(minta maaf) buat kengkawan, selamat bercuti, selamat makan limau banyak2 , selamat berehat n selamat untuk segalanya.



P/S: opppsss yeah..selamat tahun baru cina pada sesiapa yang sambut.. :) best kan tempias raya cina ni...cuti lame..dapat makan limau free n yang x best xdapat angpau..

P/s: auntie sharon ingat saya lagi x?? nak angpau heeeeeeeeeeeeeeeeeee

p/s lagi: esok tghari balik kg soeharto...lalalalallaal

7 dah tinggalkan jejak:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

tgk muka ko pun aku dah tau.. smpaikan bg kfc pun ko tak sudi??? huhu
sabar2 besok jumpa la mak bapak ko yag dirindui
aku?
raya baru jumpa insyaallah...

aku zaty said...

relax kn minda key..=)

sI tEDI said...

selamat balikkg!

el said...

smlah akk pun cam tu gak
ati dah xmo keje kat situ dah...tp nk wat cm mn xde rezeki kat luo..
sabar lah byk2 ye dak

NUNU EERA said...

hepi holiday..

hans said...

hahahaha
dah sampai rumah dah pagi tadi

selamat makan limau banyak2...hehehe

zella said...

take care!!

dpt cuti brape hari??
ssy cuti seminggu heheh