# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': alhamdulillah...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 17, 2010

alhamdulillah...

heeeeeeeee n3 kat bawah tu pasal panas...kejap jer tadi aku tgk kat luar bangunan opis ni dah hujan....syukur nikmat tuhan...alhamdulillah..hujan turun walaupun x lebat...cuaca ptg ni begitu romantik n ala2 syahdu shahdan gitu hahahaha

Dalam kepala aku dah set tido malam kang x la aku macam cacing kepanasan..harus aku tido lena la malam ni...baca kat suratkhabar katanya panas terik ni berpanjangan sampai mac...hoh...semoga x berlarutan..mudah2an ade la hujan turun sekali sekala..amin..

okeh..aku xde nak tulis pape..siap2 nak balik dari opis ni..nak pi main hujan jap..(jakun la bila hujan...dah 2 3 hari panas hahahah)

p/s: malam ni leh tido nyenyak...nyahkan sume gangguan2 di luar sana...heeeeeeeeeeeeeee

esok dah khamis...ingatkan selasa hahhahahah


5 dah tinggalkan jejak:

zella said...

aah sue...

pg td mendung..ptg td hujan lebat..
syoknyer tdo heheh...

dh start keje erk...isnin menggu dpn sy br start keje heheh

fiD said...

fuh! naseb bek cni asek ujan,,

jgn jeles!

Anonymous said...

mlm tadi pun lena la gak tido coz dh ujan tapi xberapa nk lena sgt la mcm seblom2 ni. mmg xakan dpt tdo yg terlalu lena lepas ni.


-watie-

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...semalam hujan gak kat perlis nih....

muhamad radzie said...

peh..kalu tido mase hujan memang x bangun2 la..nikmat gile kan..