# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': musim panas...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 17, 2010

musim panas...

owh malaysia ku terchinta....heeee rata2 sekarang kita mmg dah perasan kan cuaca kat malaysia yang indah ni sgt panas...yeahhhh mmg x dinafikan lagi...x kisah la pagi, ptg...siang malam..mmg panas..x panas??? owh kalau duk dalam bilik ber aircond tok sah la cakap...maksud aku cuaca kat luar nuuuuuuu..

bila dah cuaca terik macam ni...mmg sgt syok dapat pekena air sejuk2...tapi kna la beringat kan...asyik sgt korang balun air sejuk..x pasal2 sakit tekak, batuk n selsema datang..lagi haru. kadang tu terpikir gak bila time musim panas ni xde ker jual selipar yang ade air kat bahagian tapak kasut tu...hahahhaha kalau malam dapat tido kat atas tilam ade air syoknya...xde la sebelum tido jer kna mandi..(x elok untuk badan jika di amalkan)

okeh, musim2 panas terik ni cuba la elakkan segala aktiviti luaran..bukan apa, kang gelap pulak kulit kita..tapi jgn la pulak tu dijadikan alasan xnak pi keje..kah kah..lagi satu orang kata time musim panas ni jgn la marah2..tu lagi akan menaikkan suhu kepanasan ke tahap yang tinggi..so..hahaha nak marah pun kna tgk cuaca ker??? grrrrrrrrrrrrr

P/s: bila panas merungut...bila hujan pun merungut...manusia2.. sib malaysia xde salji.. :p

5 dah tinggalkan jejak:

fikaryna said...

tp mmg terasa panas skang..tido malam pun berpeluh jer walau kipas dah putaq laju..huhu..dugaan..

wawa said...

btol....mmg panas skang ni....wawa yg dapat sakit tu pun...salah satu puncanya sebab panas.....huhuhu

Watierman, rmanbkr said...

Panas2...ni jom pekena ais krim malaysia dengan agar2 dadih lychee...sejuk tekak oo!

el said...

la ni musim kemarau n panas..smpi bln 3..huhu sib baik la malam sejuk...

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ryna:kalau no kat kipas tu de 10 aku pusing kat no 10...huhuhu

wawa:owh yeke berpunca dari panas??? huh bahaya nih..oke jgn main panas tau :p

k. wati:wahhhh mmg sejuk menikmatai aiskrim musim2 panas ni :)

k.el:tempat kita malam pun panas kak..mana lagi nak pgi ni...gua?? ayoyoyo