# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': Jenjalan
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 25, 2009

Jenjalan

lepas kje aku terus balik..kengkawan ajk beli barang2 dapur..(wati & dayah)ingatkan nak gi tecso ampang cam selalu..tapi fuhh destinasi berubah plak bulan ni..gi k4 wangsa maju!..aku x berkenan sangat pegi sini bila hujung bulan tau (x gaji lagi la)..pada yang ade duit syok la nak pegi...dalam kepala huh..baju..suar...kasut..tu la pompuan.bila nak shopping barang dapur ni x rumit sangat bagi aku sebb sume dah masuk dalam list..tolak troli cari jer la..lepas bayar kat kounter kitorang jalan2 la sambil cuci mata...dalam pada tu sempat gak aku rembat baju..yang berharga huhuhu murah la...rm 14 aku dah dapat 2 helai..x dapat nak mintak murah lagi..teruk tol..x balik modal orang tu nak jual murah lagi..dah2 jgn tgk baju lagi jom la kita pi makan...sakit mata aku nak tgk baju2 kat cni..3 gadis pingitan ni pun pg la cari tempat tuk makan n sampai kat LAKSA SHACK.
laksa x sampai lagi..

aku & wati

Laksa lemak singapore (aku punye)


dah habesssss....urppp alhamdulillah


diorang makan laksa johor huhuhu

pas makan jalan2 lagi tgk barang dalam kul 3 lbih baru balik...sampai umah kul 4 lbih kami sume melakukan aktiviti merehatkan badan..hujan lebat ptg tu...apa lagi tido r...

4 dah tinggalkan jejak:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

nak ajak k.emy p laksa shake la
lalallalala kalau jumaat dapat gaji huhu

suehann said...

ape pun cadangan ko aku setuju...aku mmg suka pgi laksa shack ni lagi berbaloi dari makan kat kayu nasi kandar tuh :p ni je masa kita nak jalan2 hari jumaat..hik hik hik

watie said...

LAKSA PADANG gak yang besh!!!!!!!!!

suehann said...

aah...hanya orang yang tau jer cakap laksa kat padang besh...errr bila nak pgi padang lagi ni??huhuhuh