# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': SEram...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 23, 2009

SEram...

ktek..ktek..ktek..cam tu la bunyi yang aku dengar sejak tadi..kadang2 kuat, kadang perlahan..x sapa pun berani bersuara dia saat ini..setakat ni bunyi aircond je la yang diselang seli ngn bunyi tadi...makin lama makin kuat...aku cam rasa bunyi tu macam dekat sgt ngn aku..mmg aku x toleh kiri kanan dah...aku sedang mengamati bunyi tu...walaupun dalam opis ni ade 4 orang nmun mmg xde sapa pun berani tuk tgur bunyi tuh...tiba2 bunyi tu xde..rasa cam ajaib..fuhhhhh dia bunyi lagi...jam menunjukkan kul 11.10 am..masih ade limaploh minit nak balik.tangan aku dah gigil2 sejuk ni..ye la bunyi tu dah senyap..ajaib la plak..huh kjap je bunyi tu hilang...dia datang lagi...aku rasa sejuk sampai ke kaki ni..nak kuar pi toilet la..(nak buat apa lagi)..x kan nak joget2 dalam tu..mungkin kat dalam toilet bunyi tu x ikut aku kot...jgn la ikut aku...wawawawa fuhhhh deringan telefon mmg mematikan bunyi tuh...tapi x lut pun...korang tau x bunyi apa sebenarnya ni?????tu la bunyi yang menunjukkan kesungguhan aku bekerja hari sabtu ni hahahahahahha (keyboard) auta jerk...


1.beRsarapan
2.buat kjer ckit
3.dengar carTa sinar
4. LaYan Bluess
5. tePat kul 12.00 aku nak cabut...hooorey

Cepat....bunyi tu ade lagi setelah pc dimatikan...sapa plak tertinggal kat dalam....makkkkkkkkkkkk :0


2 dah tinggalkan jejak:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

ceh!! yer yer jer aku ingat betul2 ada bunyik..aku penatlah fikir bunyi aper...ceh ceh ceh!!! aku tertipu bunyi keyboard rupanya...wakkakakaka

suehann said...

Bunyi tu ade ikut ko balik ker...hahahhah