# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': Keje..kje..kerja
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 23, 2009

Keje..kje..kerja


Sarapan pagi nih...cam bese jerk tapi sedapppppp daripada mee sedap :p


Selamat pagi...mmg seronok bangun lambat bila hari cuti kan...tapi apakan daya aku seawal 630 pagi tiap2 sabtu aku akan bangun..menunaikan apa yang wajib n bersiap untuk pgi ke suatu tempat.(bukan pegi bercuti..dating @ saja2 nak bangun awal sebb nak jogging hehehe).. Aku akan pgi kje! walaupun 9-12 tu macam kjap tapi terasa lama tau.. hahah mmg bunyi cam malasnyer nak kjer sabtu...nak x nak dah dekat setahun lbih jugak aku berkerja 6 hari seminggu ni...sabo je la..huhuu.Pagi ni macam bese aku akan beli nasi lemak kat LRT BTR nuh...mmg best..klu x sedap aku x kan beli la..Bese kalau kje sabtu ni aku jarang sgt buat kje (harap korang faham knapa kan)..ye la mana la ade mood nak kjer orang lain sedang enak diulit mimpi kitorang plak terpaksa kjer.Aku akan buat kje ala2 jer mana tau kot ade kje yang masih pending..nmpaknya pagi ni ade kje ckit aku kna buat..jumpa lagi erk..daaaaaaaaaaa

2 dah tinggalkan jejak:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

hahaha makan nasi lemak..sedap ker??apsal aku namapk ko makan tak habis wei???huhu

suehann said...

uik???bila plak aku makan x habis ni??bukan x habis laaa tapi lambat huhuhu..kalau makanan sedap kna habiskan dalam masa 2 minit ker???camner tu? hik hik hik