# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': karipap oh karipap
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 26, 2009

karipap oh karipap

Pada pendapat aku pagi ni ade tempat yang sedang hujan..sebb kuar umah pagi tadi rasa cuaca mendung tul..tapi kat area umah aku stedy lg sebb x hujan pun..cuaca sekarang mmg x menentu ..kjap panas...kjap sejuk..so kesihatan amatlah perlu dititik beratkan di ketika ini kerana demam + batuk + selsema mudah tol nak datang (takut2 H1N1) mintak dijauhkan dari virus binatang kaler pink tu..Arrrrghh aku datang kerja hari ni pun macam cuaca gak..ngantuk! malam tadi aku rasa aku tido awal kul 10..(awal x ) macam penat sgt kat opis..hik hik hik..ye r malam tadi kat tivi xde cite besh so lbih baik masuk tido awal..agak2 aku la, punca aku ngntuk pagi ni disebbkan aku terjaga tgh malam tadi..pas tu nak tido balik susah..aku x pasti gangguan apa yang menyebabkan aku terjaga..tapi bagus gak aku tersedar sebb x tau macam mana badan aku boleh terpusing lak..aku tido meniarap????isskkkk x baik tido camtu orang kata. aku ubah posisi tido aku mengiring ke kanan..baca la apa2 yang patut n aku rasa aku tertido balik..sedar2 lagu beautiful girl kat tepi telinga...Hp daun aku tu dah memekak la tu nak kejut aku..aku terus bangun..x reti nak golek2 lagi nnt terlambat hahahaha.. (melakukan perkara yang wajib n aktiviti menyiapkan diri ke opis)

teringin makan karipap pagi ni..beli kat lrt la..huh duit tinggal singgit jer dalam purse?hihihi sib baik ade...x kan nak bayar kuih 3 ketul singgit bagi duit kaler merah? sampai opis aku terus siap2 buat nescafe 3 in 1 kaler kuning tu..mula2 aku makan burger malaysia..not bad la rasa dia..harap2 karipap ni besh la rasa dia..mula2 makan ok..eh camni ke rasa karipap ni?aku gigit lagi, sambil kunyah aku fikir macam de yang x kna je ngn rasa kuih ni..(karipap yang 1st habis walaupun rasa dia dah lain) aku x puas hati aku ambik 1 lagi n mkn...mmg sah inti karipap tu dah x sedap..terus aku campak dalam bakul sampah sebelah aku nih..yang dah masuk dalam perut tu kira halal la..erm sib la atas meja ni ade roti butter scott..ambik sekeping n makan..uikk nak buat kje la..dah kul 930 ni (kje apa aku nak buat hihihi) daaaaaaaaaaaaaa.


2 dah tinggalkan jejak:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

hahhaha
padan muka ko makan inti karipap tak sedap
semalam aku makan pulut panggang, inti pun basi...padan muka aku...hahaha

suehann said...

erm apa kata kita buat kuih sendiri..hik hik hik.tip2 untuk buat inti kuih yang sedap 1st sekali mesti ikhlas baru sedap... :)