# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': BeLanja
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 28, 2009

BeLanja

:) senyum jerkk..ye la sonok kan klu tiap2 hari lunch ade orang blanja...hihihi (terima kasih daun keladi en rahim) lain kali leh blanja lagi...huk huk huk..dalam pada bz kat opis tadi sempat gak kitorang menyelinap kuar pg mcd...duit orang sonok la guna..kenyang sampai petang nih.(macam x penah makan mcd jerk..) bukan x penah jarang2 jer..selain buat kjer dengan tekun hari ni aku gak sibuk tgok sale2 kat online..wahh mmg la rambang mata aku...sabo2..kna ambik berkat kesungguhan bisnes2 women ni berniaga la..hahhaha..k la tgn aku dah penat ni mata pun dah kuyu..daaaaaaa

sume makanan ni aku makan dengan enaknya tadi...

mcchiken
sunde strawbery
air milo cup besau
kentang goreng

berat badan 70 kg nih nmpak gayanya...wat saspen..

1 dah tinggalkan jejak:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

semoga orang yang belanja kita makan tu oanjang umo yer, len kali blh belanja lagi..hikhik