# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': Gaji...Hoorey
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 28, 2009

Gaji...Hoorey

yeyeye dalam kepala mcm2 nak beli gaji nih..(woi settlekan dulu bayaran2 yang wajib) :( alamak byk lagi perkara yang lbih penting dari shoping la. hehehe..dari awal tahun azam tinggi melangit nak simpat sampai limapluhratus dalam bank...tapi hujung bulan terseksa jugak (siap nak ambik A/L tu klu x gaji lagi) kah kah kah rahsia aku ngn bebudak opis la..bayar sume yang penting dulu..

duit umah duit
kutu kat kg
duit ptptn
bayar teksi & lrt

yang lain2 tu tuk keperluan n simpan ckit2 (x perlula nak letak dalam senarai) haaa?? utang 0.30 kat tingkat 7 pagi nih...kna bayar nih..bukan xde duit, cuma duit besar..buka2 purse seploh jer tinggal..mintak2 akak kat tingkat 7 tu x cakap la aku xde duit kan..hik hik aku cukup x berkenan bila baru2 gaji ni..duit sokmo besau2..duit sekarang kecik je nilai..50 tu macam seploh hinggit jer 1 hari..ape pun syukur la aku masih lagi dapat gaji bulan2..cuba korang bayangkan kejap... orang yang kje gaji hari @ x bekerja?aku x dapat bayangkan..wawawwawaw

PENGUMUMAN !!!

errr... ada sapa2 x yang aku berhutang tapi aku masih x bayar lagi (sila angkat tangan) tapi klu ade pun kira halal boleh x???hahahha k la aku nak gi buat kje apa yang patut...daaaaaaaaaa


3 dah tinggalkan jejak:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

wei ko hutang aku kfc wei,,
eh takmo aku nak pizza hut

suehann said...

iskk ko ni??orang lain hutang aku duit jer??knp ko hutang makanan??aku de makan ko punyer kfc ker??errr hahaahhaha

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

hahaha
aku saja jer nak mintak belanja..ko kan loaded