# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': korang suka kumpul apa?
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 24, 2011

korang suka kumpul apa?

semalam tgk nona...erm syoknya si FAFAU tu kumpul cermin mata hitam..berjenama n harga mak aihhhhhhhhh..best kan dapat kumpul benda2 yang kita suka..KORANg???? suka kumpul apa?

dulu aku pernah bercita2 nak kumpul botol minyak wangi...sebbnya byk bentuk botol perfume ni comel2 n cute2..tapi bese r memula...bila rasa dah menyemak...bunag la jawabnya :p lagi pun xde pekdah :)

ade sekali tu cadang nak kumpul novel...memula dulu bf kasi..kira macam support la...bila lama2 macam malas la..terus x jadi kumpul..lagi pun semenjak keje mmg langsung x sentuh novel dah...masa belajar byk la habiskan masa baca novel..sekarang tidak lagi.

apa2 pun yang korang suka kumpul, sepatutnya ia x la menjadi beban n membazir...contoh ade orang suka kumpul beg (aku x mampu) kumpul kasut, kumpul baju cantik2...sekarang ni apa yang aku nmpak aku suka kumpul tudung..maklumla jual tudung hihihi..tapi kadang pk x leh jadi la...kadang ada tudung yang aku x pkai pon..x baik membazir kan.... :p

p/s; kumpul duit lagi baik kan...lagi bgus..cerah masa depan :)

1 dah tinggalkan jejak:

::alwaniamalini:: said...

dulu suka kumpul setem. haha gile bosan.